  • 1. Data: 2009-11-18 18:55:56
    Temat: [prasowka] eurobankowa windykacja
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    http://www.tvn24.pl/-1,1629300,0,1,wstyd-i-hanba-ban
    ku-czy-
    dluznika,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2009-11-18 19:08:42
    Temat: Re: eurobankowa windykacja
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Lis, 19:55, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1629300,0,1,wstyd-i-hanba-ban
    ku-czy-
    > dluznika,wiadomosc.html

    Windykacja nie jest od głaskania po jajach tylko od egzekwowania
    pieniędzy od osób zadłużonych, tu wskaźnikiem jest skuteczność tych
    metod, jeśli jest wysoka to nie widzę większego problemu (pewnie
    dlatego, że nigdy nic z żadnego banku nie pożyczyłem).

  • 3. Data: 2009-11-18 19:41:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomek z Wawy wrote:

> [...]
    > metod, jeśli jest wysoka to nie widzę większego problemu (pewnie
    > dlatego, że nigdy nic z żadnego banku nie pożyczyłem).

    popieram

  • 4. Data: 2009-11-18 19:52:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> writes:

> [...]
    > metod, jeśli jest wysoka to nie widzę większego problemu (pewnie
    > dlatego, że nigdy nic z żadnego banku nie pożyczyłem).

    Tylko, że tu facet twierdzi, że wysłał do banku pismo o problemach, a
    bank na niego z mordą. Jakoś to nie współgra z chórem rzeczników banków
    mówiących, żeby nie chować głowy w piasek w przypadku problemów z
    kredytem.

    Z drugiej strony spłacanie 200 PLN zamiast 1200 sugeruje poważniejsze
    problemy kredytobiorcy.
    Może bank mu zasugerował sprzedaż czegoś (np. samochodu), facet nie
    chciał i się zaczęło ...

    KJ

    --
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 5. Data: 2009-11-18 20:51:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Tomek z Wawy wrote:

> [...]
    > metod, jeśli jest wysoka to nie widzę większego problemu (pewnie
    > dlatego, że nigdy nic z żadnego banku nie pożyczyłem).

    widykacja ma dzialac w granicach prawa tak samo jak komornik,
    ale zniewazanie i zastraszanie kredytobiorcow, ktorym sie noga
    powinela to juz podpada pod kodeks karny.

  • 6. Data: 2009-11-18 20:51:46
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś to nie współgra z chórem rzeczników banków
    > mówiących, żeby nie chować głowy w piasek w przypadku problemów z
    > kredytem.

    Naprawdę w to wierzysz?!

    W.

  • 7. Data: 2009-11-18 21:06:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Wielebny" <v...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę w to wierzysz?!
    Tak.
    Poza tym, kredytobiorców mamy parę milionów, windykowanych kredytów
    niech będzie 10% tego, to daje kilkaset tysięcy.

    Na razie słyszałem o kilku (<10), "obraźliwych" windykacjach. To chyba
    nie tak wiele.

    KJ
    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 8. Data: 2009-11-18 21:32:44
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Lis, 21:51, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > widykacja ma dzialac w granicach prawa tak samo jak komornik,
    > ale zniewazanie i zastraszanie kredytobiorcow, ktorym sie noga
    > powinela to juz podpada pod kodeks karny.

    Ponieważ deponując w bankach środki czuję się w pewien sposób
    pośrednio okradany przez osoby niespłacające kredytów, dlatego
    pozwalam na dość dużą swobodę w działaniu takiej windykacji, a do tego
    czy było to znieważanie czy nie to niech się martwi ten kto nie spłaca
    i zamiast się w telewizji pokazywać niech pozwie bank do sądu, a
    najlepiej weźmie za jakąś robotę i zacznie spłacać tak jak to ma w
    umowie.

    A jeszcze lepiej zamiast pisać pisma i nie spłacać, nie przejmując się
    brakiem odpowiedzi ze strony banku, to ruszyłby swoje cztery litery do
    placówki i tam omówił swój problem z kimś kto mu powie tak lub nie i
    oceni czy to co mówi ma jakąś dozę prawdopodobności czy też płacić się
    nie chce.

    Jak to mówią obowiązkiem kredytobiorcy jest spłacać kredyt, tak jak
    dupy zadaniem jest sranie.

  • 9. Data: 2009-11-18 22:13:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    >pozwalam na dość dużą swobodę w działaniu takiej windykacji, a do tego
    >czy było to znieważanie czy nie to niech się martwi ten kto nie spłaca

    jak następnym etapem będzie nasyłanie dresiarzy z pałami też będziesz zachwycony
    skutecznością?
    powierzając bankowi pieniądze oczekuje, że pożyczą je komuś, kogo dokładnie
    sprawdzą i nie muszą straszyć windykacją

  • 10. Data: 2009-11-18 22:16:39
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Windykacja nie jest od głaskania po jajach tylko od egzekwowania
    pieniędzy

    analizując styl wypowiedzi można mieć podejrzenie, że byłeś z tamtymi
    windykatorami na jednym kursie...