  • 11. Data: 2007-01-22 12:22:36
    Temat: Re: preferencyjne kredyty mieszkaniowe
    Od: "news" <p...@p...onet.pl>

    Właśnie mam zamiar wziąść ten kredyt ponieważ spełniłbym wszytskie
    wymagania. Interesuje mnie tylko jedna rzecz. W PKO BP jest kredyt
    mieszkaniowy Własny Kąt MIX, czyli można oprócz kredytu mieszkaniowego
    włączyć do niego też inne kredyty które mamy w innych bankach. Czy w
    przypadku dopłat do odsetek też będzie tak możliwość?

  • 12. Data: 2007-01-22 12:34:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    news napisał(a):
> [...]
    > włączyć do niego też inne kredyty które mamy w innych bankach. Czy w
    > przypadku dopłat do odsetek też będzie tak możliwość?

    zeby dostac doplate musisz spelnic wszystkie warunki z ustawy, nie ma
    tam ani slowa o wlaczaniu innych zobowiazan wiec raczej nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2007-01-22 12:44:55
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    RobertS napisał(a):
    > wcześniejszą częściową spłatę kredytu (nadpłatę), natomiast przy
    > wcześniejszej całkowitej spłacie prowizja wynosi 1,5% od kwoty spłaty,
    > nie mniej niż 200 zł,

    Co oznacza taki zapis?
    Jak spłacę 99% to nie jest pobierana opłata, a jak spłacę 100% to 1.5%?

  • 14. Data: 2007-01-22 12:48:56
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Co oznacza taki zapis?
    > Jak spłacę 99% to nie jest pobierana opłata, a jak spłacę 100% to 1.5%?

    praktycznie to wlasnie to oznacza ;-)
    niejeden bank w ten sposob postepuje...ale jak klient jest mądry to
    uniknie tej prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-25 13:27:51
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > wykonalem wtepne obliczenia dla kredytu na 180 000 zl z okresem
    > kredytowania 30 lat i wyszlo mi, ze mozna (na odsetkach) zaoszczedzic
    > ponad 30 000 zl (w okresie 8 lat dofinansowania)!!!

    raczej przy 300 tys...
    nie wzialed pod uwage ze zwracaja tylko odsetki za czesc powierzchni....
    dzisiaj liczylem sobie jak to wygladalo dla 120 m domu (refundowane 70m
    czyli 58% powierzchni) i wlasnie wyszlo mi dla kredytu kolo 300 tys pln /
    33-35 ulgi zaleznie od rodzaju rat (annuitetowe/malejace)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 16. Data: 2007-01-25 13:58:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > czyli 58% powierzchni) i wlasnie wyszlo mi dla kredytu kolo 300 tys pln /
    > 33-35 ulgi zaleznie od rodzaju rat (annuitetowe/malejace)

    dobrze policzylem, bo zeby nie komplikowac to przyjalem, ze mieszkanie
    ma 50m2 wiec dostajesz 100% dotacji do odsetek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2007-01-25 16:26:05
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    > dobrze policzylem, bo zeby nie komplikowac to przyjalem, ze mieszkanie
    > ma 50m2 wiec dostajesz 100% dotacji do odsetek

    ok ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot