  • 11. Data: 2005-05-19 20:44:19
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Znajdź taki, co ci da kredyt na dłużej niż 24 dni i na zdecydowanie
    > niższy procent.
    > Jak ktoś nie ma kasy, to karty kredytowe lepiej nich odstawi na bok,
    > albo oprawi sobie w ramkę i powiesi na ścianie, bo go po prostu nie
    > stać na to, żeby z nich korzystać.

    Przestan, bo wychodza bzdury.
    Co masz do kart kredytowych, ktore wydawane sa bezplatnie, a oprocentowanie
    wynosi 15-17%?
    I jeszcze sie bez problemu wlasciwie teraz je dostaje?

    Przeciez nikt nie mowi, zeby brac kredyt na karcie Citka...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-05-19 20:49:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > Wyobraź sobie, że są karty, na których % są NIŻSZE niż przy niektórych
    > kredytach gotówkowych albo odnawialnych i do tego dochodzi jeszcze GP. I co?
    > Nadal twierdzisz, że "karta kredytowa nie służy do zaciągania kredytów" ? A
    > niby dlaczego ktoś, kto potrzebuje kredytu ma nie wybrać korzystniejszego
    > wariantu? Wszystko zależy od potrzeb danej osoby więc Twoje ultymatywne i do
    > tego mocno uogólnione opinie są funta kłaków nie warte.

    ale istnieją też banki, w których kredyt dostanie się na znacznie niższy
    procent niż ten na karcie kredytowej.
    Jak już miałbyć brać kredyt to właśnie w takim banku, po co mam przepłacać.
    Ale powiedzmy, że się zgadzam.
    Możliwośc wzięcia kredytu na karcie jest jednym z istotnych czynników.

  • 13. Data: 2005-05-19 20:52:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > I jeszcze sie bez problemu wlasciwie teraz je dostaje?
    >
    > Przeciez nikt nie mowi, zeby brac kredyt na karcie Citka...

    Do kart nic.
    Tylko jak ktoś nie ma kasy, żeby tą kartę potem spłacić w terminie, to
    jest to pierwsza czerwona lampka, że należy kartę przestać używać, bo go
    po prostu na nią nie stać.
    Nawet jakby to było na 2% i nie miałbym kasy na spłacenie karty, to to
    oznacza, że czas najwyższy zacząć ograniczać wydatki bo kasa pusta.

  • 14. Data: 2005-05-19 21:03:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > przepłacać. Ale powiedzmy, że się zgadzam.
    > Możliwośc wzięcia kredytu na karcie jest jednym z istotnych czynników.

    Ale zauwaz, ze za karte mozesz nie zaplacic + masz bezplatny kredyt nawet
    przez ok. 24 dni - za ten wykorzystany w rachunku - placisz za kazdy
    wykorzystany dzien (w citku nie placisz przez pierwsze 7 dni ;) + jeszcze
    prowizje za przyznanie.
    A te tansze niz 15% znowu tak latwo dostac nie jest, musisz miec rachunek w
    tym banku i takie tam rozne.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-05-19 21:04:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Nawet jakby to było na 2% i nie miałbym kasy na spłacenie karty, to to
    > oznacza, że czas najwyższy zacząć ograniczać wydatki bo kasa pusta.

    Wiesz. Ale niektorzy po prostu chca wczesniej uzywac danego dobra lub
    uslugi. Czemu chcesz im zabronic tego - jak chca - to niech zaciagaja ten
    kredyt - i juz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-05-19 21:06:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Nawet jakby to było na 2% i nie miałbym kasy na spłacenie karty, to to
    > oznacza, że czas najwyższy zacząć ograniczać wydatki bo kasa pusta.

    Przecież nie o tym mowa, tylko o Twojej tezie, że KK nie służy do zaciągania
    kredytu. A ta teza jest nie do obronienia biorąc pod uwagę obecną ofertę.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-05-19 21:08:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

> [...]
    > jeszcze prowizje za przyznanie.
    > A te tansze niz 15% znowu tak latwo dostac nie jest, musisz miec

    Jak już ktoś musi zaciągać kredyt na karcie kredytowej, to znaczy, że
    jego sytuacja finansowa jest fatalna.
    Ale zgadzam się. Można.

  • 18. Data: 2005-05-19 21:09:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wiesz. Ale niektorzy po prostu chca wczesniej uzywac danego dobra lub
    > uslugi. Czemu chcesz im zabronic tego - jak chca - to niech zaciagaja
    > ten kredyt - i juz.

    Masz rację. Tylko niech to nie będzie podstawowe kryterium w rankingu
    kart predytowcyh.
    Jak by to był ranking lombardów, to byłoby to super ranking.

  • 19. Data: 2005-05-19 21:13:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Jak już ktoś musi zaciągać kredyt na karcie kredytowej, to znaczy, że
    > jego sytuacja finansowa jest fatalna.
    > Ale zgadzam się. Można.

    Dlaczego? Jak ktos ma konto w takim Pekao SA czy gdzies indziej?
    A kredyt mozna zaciagnac np na jeden miesiac - i juz. A normalnie go
    splacac. Czy wtedy sytuacja finansowa jest fatalna?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2005-05-19 21:29:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > Jak już ktoś musi zaciągać kredyt na karcie kredytowej, to znaczy, że
    > jego sytuacja finansowa jest fatalna.

    Opowiadasz. Przemyśl sprawę jeszcze raz. Dla kogoś kto spłaca zadłużenie
    regularnie (tak jak ja) karta kredytowa jest rozwiązaniem idealnym.
    Przesuwasz wydawanie pieniędzy o 1,5 miesiąca. To źle?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098