  • 1. Data: 2002-05-11 14:27:38
    Temat: problem
    Od: Kedrigern <k...@m...com.pl>

    Gdy podalem ostatnio kupujacemu nr konta zeby zaplacil mi za aukcje,
    to odpisal mi, ze oddzial banku jest zawieszony. Moze ktos wie o co
    chodzi?

    Pozdrawiam
    Janusz
    --
    Kedrigern k...@m...com.pl
    GAB Tectite Team WES Vice Admiral

  • 2. Data: 2002-05-11 14:33:31
    Temat: Re: problem
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kedrigern wrote:

    > Gdy podalem ostatnio kupujacemu nr konta zeby zaplacil mi za aukcje,
    > to odpisal mi, ze oddzial banku jest zawieszony. Moze ktos wie o co
    > chodzi?

    Jak chcesz miec szybko pieniądze to podaj mu inny numer konta. Jak
    chcesz przyczynić się do podniesienia ogólnego poziomu wykształcenia
    personelu bankowego poproś go, żeby zarządał od dysponentki w jego banku
    pisemnej odmowy wykonania przelewu na podany numer:-)

    Generalnie chodzi o to, że do mBanku nie można wysyłać nic Sybirem.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-05-12 08:49:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Generalnie chodzi o to, że do mBanku nie można wysyłać nic Sybirem.

    Albo z BZWBK wysylal?? :)