  • 1. Data: 2006-12-03 19:54:48
    Temat: problemy techniczne w mBanku?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Do osób, które mają kredyt hipoteczny w mBanku - czy widzicie coś dziwnego w
    serwisie internetowym po wybraniu kredytów?

    Na ich forum nie da się napisać bez rejestracji (a na rejestrację się czeka).
    Próbowałem dzwonić na mLinię, ale nikt nie odbiera, a mówią coś o problemach
    technicznych z taśmy.

  • 2. Data: 2006-12-03 21:58:27
    Temat: Re: problemy techniczne w mBanku?
    Od: "tomasz malina" <t...@g...pl>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał(a):

    > Do osób, które mają kredyt hipoteczny w mBanku - czy widzicie coś dziwnego w
    > serwisie internetowym po wybraniu kredytów?

    U mnie jest cos takiego:
    UGE0327 BRAK STOPY PROCENTOWEJ W TOKU DLA POŻYCZKI.

    Dodam, ze dzisiaj wypada dzien platnosci raty.

  • 3. Data: 2006-12-03 22:21:15
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that tomasz malina wrote:
    > U mnie jest cos takiego:
    > UGE0327 BRAK STOPY PROCENTOWEJ W TOKU DLA POŻYCZKI.
    >
    > Dodam, ze dzisiaj wypada dzien platnosci raty.

    Mam identyczną sytuację, z konta rata nie zeszła a jest po 23:00.
    Jak mi naliczą karne odsetki to ich chyba tam wszystkich zastrzelę.

  • 4. Data: 2006-12-03 22:24:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jacek Popławski napisał(a):
    > Mam identyczną sytuację, z konta rata nie zeszła a jest po 23:00.
    > Jak mi naliczą karne odsetki to ich chyba tam wszystkich zastrzelę.
    Ostatnio mialem podobnie w BGZ. Po prostu dzien splaty wypadl w weekend
    a BGZ nie sciaga raty w weekend (nie wiem, ale wiekszosc bankow
    'przesuwa' dzien splaty - czy to hipoteczny czy kredytowka, jesli data
    wypada w weekend)
    Sciagneli mi kase dopiero w poniedzialek wieczor a caly poneidzialek
    mialem komunikat 'przeterminowne odsetki'. Ale zadnych odsetek karnych
    nie naliczyli, wiec spoko luzik - bedzie dobrze:)
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-03 22:29:14
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that badzio wrote:
> [...]
    > mialem komunikat 'przeterminowne odsetki'. Ale zadnych odsetek karnych
    > nie naliczyli, wiec spoko luzik - bedzie dobrze:)

    Jeśli to jest to, co mówisz, to mogli by łaskawie nie wypisywać tego na
    czerwono jak błąd.

  • 6. Data: 2006-12-03 23:49:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jacek Popławski napisał(a):
    > Jeśli to jest to, co mówisz, to mogli by łaskawie nie wypisywać tego na
    > czerwono jak błąd.
    Tez mnie przestraszylo, jak w BGZ zobaczylem haslo 'przeterminowane
    odsetki'. Coz - gowniany system i straszy ludzi.
    Inna sprawa ze nie bardzo czaje, czemu systemy bankowe maja 'wolne' w
    weekendy - przelewy moga isc dluzej, termin splaty rat jest przesuwany itp:/
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-12-04 00:06:26
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Już działa - podwyższyli oprocentowanie kredytu!!!
    Wam też?

  • 8. Data: 2006-12-04 22:20:59
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    tomasz malina wrote:
    > U mnie jest cos takiego:
    > UGE0327 BRAK STOPY PROCENTOWEJ W TOKU DLA POŻYCZKI.
    >
    > Dodam, ze dzisiaj wypada dzien platnosci raty.

    Cos maja spieprzone w systemie. Za kazdym razem cos takiego sie robi jak
    sie oprocentowanie kredytu zmienia. Ja mialem to samo miesiac temu jak
    czekalem na obnizenie o 1% i teraz to samo (splata jutro). Na szczescie
    najprawdopodobniej za 2-3 miesiace zabieram swoj kredyt z mbanku i ide
    gdzies indziej...

    Pozdr.
    Jarek

  • 9. Data: 2006-12-05 00:10:55
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > Cos maja spieprzone w systemie. Za kazdym razem cos takiego sie robi jak
    > sie oprocentowanie kredytu zmienia. Ja mialem to samo miesiac temu jak
    > czekalem na obnizenie o 1% i teraz to samo (splata jutro).

    O ile Ci teraz podnieśli?

  • 10. Data: 2006-12-05 17:25:08
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > O ile Ci teraz podnieśli?

    O 0,3. W sumie od lipca juz 0,9%. Niedlugo bede podwyzszal kwote
    kredytu, to przy okazji spieprzam gdzies indziej.

    Jarek