  • 21. Data: 2009-04-11 19:49:52
    Temat: Re: prof. Balcerowicz milczy...
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:grpqj1$7p8$1@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego glownym argumentem eurooszolomow jest zawsze Bialorus?

    Endriu nie jest eurooszołomem.

  • 22. Data: 2009-04-11 20:47:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Endriu nie jest eurooszołomem.

    Jak to nie jest?
    Jest, tylko prezentuje przeciwną stronę oszołomstwa...

    --
    marfi

  • 23. Data: 2009-04-12 07:40:35
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu"

    > Polski - nieoczekiwanie dopuściła do rozmów w Magdalence eksponentów
    > "Wielkiego Wschodu", czyli Jacka Kuronia i Adama Michnika - i postanowiła
    > oddać im władzę w Polsce.
    > To nastąpiło w ciągu dwóch dni, między 13 a 15 września 1988. Co się wtedy
    > stało?
    > P.Mieczysław F. Rakowski twierdzi, że euro-lewica obiecała duże
    > pieniądze...
    Możeny spytać Kaczyńskiego, a nie niezyjącego Kuronia z Rakowskim.
    http://www.stylwolny.pl/attachments/f6/203d119061893
    5-kaczynski-w-magdalence-zdjecia-magdalenka2.jpg

  • 24. Data: 2009-04-12 08:03:05
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Możeny spytać Kaczyńskiego, a nie niezyjącego Kuronia z Rakowskim.
> [...]

    Po co pytać. Od dwudziestu lat kręcimy się wokół tego samego okrągłego
    mebla, a wszelkie polityczne spory ("podawanie nogi", zabawy z samolotami,
    itp) są po to, żeby sprawić wrażenie, że tak nie jest.

    kc

  • 25. Data: 2009-04-13 23:49:17
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Z hipotezy o stratach banków europejskich przekraczających poziom
    > kapitałów własnych wypływa wniosek, że część wykreowanego przez banki
    > europejskie pieniądza depozytowego jest bez pokrycia. Mówiąc wprost
    > wygląda no to, że euro jest pieniądzem bez pełnego pokrycia w aktywach
    > banków. Wystarcza zatem iskra do załamania się całego eurosystemu. [...]".
    >
    > No to jak panowie, kończymy tą zabawę w Unię ?. Głownie sponsorzy
    > bankrutują....

    Systemy bankowe USA, Islandii czy Ukrainy są w jeszcze gorszym stanie a więc
    zabawa powinna sie skończyć najpierw w tych krajach.

    Anatol

  • 26. Data: 2009-04-14 06:44:00
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Anatol napisał:

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Systemy bankowe USA, Islandii czy Ukrainy są w jeszcze gorszym stanie a
    > więc zabawa powinna sie skończyć najpierw w tych krajach.

    Raczej nie. Bo te bogate pomagaja biednym. Skonczyc sie powinno jak te
    bogate beda mialy zadyszkę albo co gorszego.

    --
    Stawianie prognoz jest rzeczą trudną, szczególnie tych dotyczących
    przyszłości M.Twain

  • 27. Data: 2009-04-14 11:17:31
    Temat: kraj do sprzedania
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Najwięksi bankruci w Europie
    > http://urbas.blog.onet.pl/2,ID372707939,RS1,index.ht
    ml

> [...]
    > kapitały własne. Spekulacje doprowadziły te banki do stanu niewypłacalności
    > i powinny być one przedmiotem postępowania upadłościowego.
    > Z hipotezy o stratach banków europejskich przekraczających poziom kapitałów
    > własnych wypływa wniosek, że część wykreowanego przez banki europejskie
    > pieniądza depozytowego jest bez pokrycia. Mówiąc wprost wygląda no to, że
    > euro jest pieniądzem bez pełnego pokrycia w aktywach banków. Wystarcza
    zatem
    > iskra do załamania się całego eurosystemu. [...]".
    >
    > No to jak panowie, kończymy tą zabawę w Unię ?. Głownie sponsorzy

    kolego- niewiem o jakiej uni piszesz -poniewaz uni europejskiej niema i mam
    nadzieje ze niebedzie -narazie mamy do czynienia z tzw.wspolnota europejska -
    w przypadku podpisania traktatu EU (prawdziwego ) panstwa straca swoja
    wewnetrzna suwerennosc (i tu bedzie kolokwialnie mowiadz KLOPS) czego JE
    wielki socjalista AH niedokonal czolgami ,zrobi sie trikami -
    Banki ,Koncerny -blokady produkcji -ograniczenia polowu owocow morza.smieszne
    goralskie ossypki ,sciaganie fachofcow na dziki zachod itp, itp-W-wa nie
    wymyslila -to wszystko jest wielki socjalizm ktory nawet Leninowi sie niesnil
    -szkoly darmowe -slozba zrowia -srodki komunikacjii darmowe -italiency
    doplacaja obywatelom do urlopow -bankrotujace banki ,firmy,koncerny otrzymuja
    doplaty-ludzie kupuja nowe auta doplaca sie im 2500 &#8364; itd .
    do czego ta piramida prowadzi wszyscy wiemy .
    jednego czego potrzeba to prawdziwy kapitalizm -wyzysk czlowieka przez
    czlowieka KONIEC SOCJALIZMU RAZ NA ZAWSZE
    pzdr
    r.b

  • 28. Data: 2009-04-14 11:25:49
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

  • 29. Data: 2009-04-14 11:55:02
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > iskra do załamania się całego eurosystemu. [...]".
    >
    > No to jak panowie, kończymy tą zabawę w Unię ?. Głownie sponsorzy

    system socjalistyczny upadal juz nieraz -tylko kapitalizm jest realny

  • 30. Data: 2009-04-18 08:54:15
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Dlaczego glownym argumentem eurooszolomow jest zawsze Bialorus?

    Bo ze wzgledu na nasze polozenie w Swiecie nie mamy za bardzo wyboru.