  • 11. Data: 2005-05-19 13:42:28
    Temat: Re: promocja kart BPH - co wybrać?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "gg" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:d6i413$8ft$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Takie bajki o pewnym zarobku (napisałeś: "co najmniej 10%") to możesz
    > sobie opowiadać jakimś naiwniakom.

    przeczytaj ponownie co napisałem :)
    zresztą nikogo do niczego nie przekonuję, a jedynie przeprowadziłem
    rozważanie, dlaczego dla mnie KK jest korzystnym rozwiązaniem

    napisałem: "Prawdopodobnie osiągnę zysk>10%" - co w dniu dzisiejszym
    podtrzymuję

    słowo prawdopodobnie jest czymś innym niż "na pewno" i stwierdza, że jest
    pewne, różne od zerowego, ryzyko
    proponuję czytać dokładniej, zanim postawisz zarzut - poza tym to mój punkt
    widzenia i nie musisz się z nim zgadzać

    > Tylko mi tu nie płacz pod koniec roku jak bank zrobi Ci kęsim, kęsim.

    co oznacza "kęsim, kęsim" ?

    > Będziesz doskonałym klientem - sam podstawiasz się do dojenia. Moje
    > gratulacje...

    :)
    dopiszę cię do rejestru osób, które uważają, że branie kredytu lub innej
    pożyczki z banku to coś złego - nie jesteś pierwszy, więc nie będę tracił
    już czasu na przekonywanie, że kredyt wykorzystany z rozsądkiem to dobra
    rzecz

    miłego oszczędzania i płacenia gotówką - bardzo niehigieniczną zresztą z
    mojego punku widzenia, z którym jak już pisałem zgadzać się nie musisz :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )