  • 11. Data: 2010-09-07 18:37:31
    Temat: Re: promocja millenium oszczędnościowy 5,5 %
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Zwróćmy jednak uwagę, że aby bank faktycznie na tym procederze zarobił,
    > a klient stracił, muszą zajść dość szczególne okoliczności. W większości
    > przypadków sprowadza się to wyłącznie do tego, że bank pobiera część
    > odsetek o miesiąc wcześniej niż powinien pobrać.

    Czyli w zasadzie powinien oddać z odsetkami ustawowymi... :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-09-08 06:21:02
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-09-07 14:46, MarekZ pisze:
> [...]
    > (przy szczególnych konfiguracjach związanych z dniami wolnymi w skrajnym
    > przypadku mogą to nawet być odsetki za trzy dni do przodu).
    >
    > Jak dokona się spłaty karty w pierwszym dniu miesiąca, to odsetki się
    > prawidłowo skorygują tylko wtedy, gdy w kolejnym miesiącu naliczą się
    > wyższe niż ta nadpłata. W innym przypadku wysokość odsetek koryguje się
    > do zera. A jak nie ma odsetek w kolejnym miesiącu, to tych nadpłaconych
    > nie oddają.
    >
    > Dlaczego? Tak jak wyżej. :-) Jak widać duch BIG Banku Gdańskiego

    Owszem...
    Mnie potrafili naliczyć kiedyś odsetki kilkadziesiąt razy większe niż
    się należało; teraz reklamacja na pobranie wyłączonych ubezpieczeń;
    ...mógłbym tak długo...
    Plus - można przez neta złożyć reklamację i to działa :)

  • 13. Data: 2010-09-08 14:29:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Wrz, 14:46, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > jak nie ma odsetek w kolejnym miesiącu, to tych nadpłaconych nie oddają.

    Faktycznie w radach nadzorczych muszą dostawać te kilkaset k pln
    miesiecznie żeby takie rzeczy wymyslac;)
    Przeciętny człowiek z dochodami zbliżonymi nawet do tych osiąganych
    przez prezydenta RP nigdy by na to nie wpadł;)

  • 14. Data: 2010-09-08 14:33:00
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]
    > jak nie ma odsetek w kolejnym miesiącu, to tych nadpłaconych nie oddają.

    Faktycznie w zarządach banków muszą dostawać te kilkaset k pln