  • 11. Data: 2006-06-21 17:18:55
    Temat: Re: prowizja za wskazanie klienta
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Który to bank nie ma w ofercie kredytów hipotecznych.

    Alejakbymiał to by były najlepsze

    Kasia

  • 12. Data: 2006-06-21 21:45:53
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Alejakbymiał to by były najlepsze
    >
    > Kasia

    A jakbys miala jajka, to bys byla..?

  • 13. Data: 2006-06-22 05:02:04
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > A jakbys miala jajka, to bys byla..?

    Kurom?

    Kasia

  • 14. Data: 2006-06-22 06:35:51
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś się orientuje jaki bank oferuje najlepsze prowizje za skuteczne
    > wskazanie klienta na kredyt hipoteczny. Oczywiście sam kredyt też musi być
    > atrakcyjny. Zajmuję się sprzedażą projektów domków jednorodzinnych oraz
    > adaptacją projektów i mam częsty kontakt z osobami zdecydowanymi na
    > zaciągnięcie pożyczki.

    ja tak sobie patrze intensywnie ostatnio na oferty pracy, i z nich wynika, że Nordea
    jest niezwykle zainteresowana pozyskaniem takiego agena jak Ty ...

    Wojtek

  • 15. Data: 2006-06-22 10:23:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Boshe - To nieetyczne komus te gnioty wciskac. Psujesz rynek.

  • 16. Data: 2006-06-22 10:44:15
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Kurom?
    >
    > Kasia

    Kasią z jajkami, ktora nie jest z ortografią za pan brat