  • 151. Data: 2008-10-29 08:47:10
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: z <...@z...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Lepiej wytłumacz to gościowi, który tym, którzy mają inne zdanie,
    > pisze: "Bo lepiej jest miec wyprany mozg przez gw i inne tvny (TFUUU)
    > i nie miec swojego zdania tylko jedynie sluszne wuprodukowane w
    > Brukseli".

    Widzisz. Ja to się nawet przyznam że mnie poniosło po przeczytaniu
    "I jeszcze nóżką tupnijcie dla podkreślenia powagi tej inicjatywy."

    Normalnie mam już odruch wymiotny na ta całą propagandę pro PO UE Euro.
    I żeby była jasność. Tak samo nie trawię TVTrwam.

  • 152. Data: 2008-10-29 08:50:58
    Od: z <...@z...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > ...Ojca Dyrektora... ;)

    Wystarczy mieć maturę i 35 lat na karku żeby myśleć i nie przyjmować
    wszystkiego co mówią w tv (wszelakiej maści) bezkrytycznie

  • 153. Data: 2008-10-29 09:25:27
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > A co to ma wspólnego z Twoim kłamstwem, że poszczególne kraje nie mają
    > prawa do emisji swojej puli euro?
    > Przeczytaj jeszcze raz, co jest napisane kilka wierszy wyżej:
    >
    > "EBC i krajowe banki centralne (KBC) mogą emitować banknoty, które są
    > jedynymi banknotami posiadającymi status legalnego środka płatniczego na
    > terytorium uczestniczących Państw Członkowskich."

    Wroc do dokumentu i zobacz kto jest emitentem napisany jest na kazdym
    banknocie a potem sie zastanow KBC sa czescia EBC

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 154. Data: 2008-10-29 09:26:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Zmiany kursów walut są jak najbardziej naturalne w gospodarce, nie
    > widzę powodów, aby je znosić.

    Drastyczne zmiany kursow sa niekorzystne dla importerow i exporterow i
    nie ma zadnego powodu by niszczyc nasze firmy trzymaniem PLN

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 155. Data: 2008-10-29 09:27:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Dziwne. Jak złotówka się umacnia, to dobrze. Jak spada - to już ryzyko
    > kursowe jest be. Pytanie "czy chciałbym mieć do ceny doliczone ryzyko
    > kursowe" jest tak samo zasadne jak pytanie "czy chciałbym mieć do ceny
    > doliczony zysk sprzedawcy". Oczywiście, że nie. I co z tego?

    Ryzyko kursowe eliminuje sie poprzez przyjecie waluty glownego partnera
    handlowego. To jest powazny argument ZA. Szczegolnie gdy w UE
    rozliczamy sie w euro

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 156. Data: 2008-10-29 09:28:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Importujemy playstation, a to nagle nam cena jena w euro rośnie... i co
    > z tego ma wynikać?

    Nic kupujemy je za euro od Sony nie za jeny.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 157. Data: 2008-10-29 09:29:36
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > 60% to oszustwo. Nie uwzględnia zadłużenia przyszłego, na przykład
    > zobowiązań dla przyszłych emerytów, które na pewno trzeba będzie
    > ponieść, a których nie uwzględnia się w tych 60%.

    No prosze to teraz przyszlosc nalezy umiescic w terazniejszosci.
    Sam jestes oszustwo

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 158. Data: 2008-10-29 09:30:42
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Liwiusz pisze:

    > O to to - uważam, że zachowanie podobnego wzrostu gospodarczego w
    > ramach wspólnoty walutowej może być trudne. Jak to się mówi - im dalej w
    > las, tym więcej drzew. Teraz, za rok, możemy uznawać, że państwa te
    > rozwijają się podobnie. Ale za 10, 100 lat to wszystko rypnie...

    No to rypnie od 700lat co kilkadziesiat lat zlotowka rypala i jakos to
    bylo.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 159. Data: 2008-10-29 09:31:20
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > Nie chodzi o możliwość emisji (każdy ma możliwość emisji własnego
    > weksla), ale o to, że ja mam obowiązek przyjąć zapłatę w obowiązującej
    > walucie, choćbym za grosz nie miał do niej zaufania.

    Mozesz ogloscic niepodleglosc ze swim ksiestwem albo kupic sobie wyspe

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 160. Data: 2008-10-29 09:32:37
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Chris pisze:

    > Jak wyżej widać, nie tylko od tego.

    > Owszem. Trzy państwa (Niemcy, Francja i Włochy) uzyskują łącznie ok. 63%
    > z łącznego dochodu pochodzącego z całości emisji euro, pozostałe 12
    > państw otrzymuje łącznie 28%.
    > Nie twierdzę stanowczo, że to jest przekręt, ale dla mnie trochę jest to
    > podejrzane.

    Alez nie ma przeciwskazan z dokapitalizowaniem EBC przez Malte

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/