  • 1. Data: 2007-12-29 13:04:23
    Temat: przejęcia
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Takie przejęcia jak ostatnio BPH i PeKaO ograniczają:
    chciałem zmienić PIN w nowej karcie PeKaO, okazało się, że to co było
    możliwe w banku BPH w PeKaO jest niemożliwe. Kazali mi zastrzec kartę i
    czekać na nową z nowym PINem. Bez sensu!!
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2007-12-29 16:31:12
    Temat: Re: przejęcia
    Od: "LW" <N...@o...pl>

    Witamy w Pekao :-) Mierzyc wyżej, sięgać dalej itp :-)
    Zmień bank :-)

  • 3. Data: 2007-12-29 16:45:24
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    LW wrote:

    > Zmień bank :-)

    Na BPH . :)

  • 4. Data: 2007-12-29 19:12:03
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > chciałem zmienić PIN w nowej karcie PeKaO, okazało się, że to co było
    > możliwe w banku BPH w PeKaO jest

    To jest możliwe ale w bankomacie "starego PEKAO"
    Gdybyś przeczytał list z kartą to bys wiedział.

    Darek

  • 5. Data: 2007-12-29 19:46:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-29 20:12, Darek stwierdził, że:

    > To jest możliwe ale w bankomacie "starego PEKAO"
    > Gdybyś przeczytał list z kartą to bys wiedział.

    No cóż, widać mam uszkodzoną kartę, ponieważ nie widzę takiej opcji ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 6. Data: 2007-12-29 22:32:56
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Kazali mi zastrzec kartę i czekać na nową z nowym PINem. Bez sensu!!

    Przyzwyczaj się. Wylądowałeś we włoskim banku i poczuj się jak włoski
    klient. Czyli jutro=za tydzień, a za tydzień=za miesiąc... może :-)

    /*-+

  • 7. Data: 2007-12-30 08:21:52
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No cóż, widać mam uszkodzoną kartę, ponieważ nie widzę takiej opcji ;-)

    W sumie to nie aktywowałem swojej nowej karty ale tak piszą w liście z
    kartą. Kłamali?

    Darek

  • 8. Data: 2007-12-30 11:54:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W sumie to nie aktywowałem swojej nowej karty ale tak piszą w liście z
    > kartą. Kłamali?

    I nie musisz do dnia X+10 dni, kiedy to Twój oddział będzie w 100% w rękach
    makaroniarzy.

    /*-+

  • 9. Data: 2008-01-02 08:17:58
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    To nie przejęcia ograniczają tylko PKO ma ograniczone możliwości.
    Informatycznie jest jakieś 8 lat za BPH.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 10. Data: 2008-01-05 23:40:10
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    *piotr'ek* pisze:

    > Przyzwyczaj się. Wylądowałeś we włoskim banku i poczuj się jak włoski
    > klient. Czyli jutro=za tydzień, a za tydzień=za miesiąc... może :-)

    To chyba dobrze zrobiłem nie odbierając powtórnego awizo z poczty, gdzie
    dowiedziałem się, że nadawcą jest P.K.O. S.A. :-P
    Jestem już w rękach Norwegów i nie zawaham się ich użyć ;)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...