  • 1. Data: 2007-07-04 04:54:42
    Temat: przelew
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Witam!
    musze zrobic przelew w euro na konto zagraniczne.
    bedzie to jednorazowa operacja.
    kwota przelewu okolo 500 euro
    do jakiego banku najlepiej by bylo abym sie udal?
    bank spoldzielczy w ktorym mam konto raczej stanowczo
    sie wzbrania przed tym zleceniem.

    Pozdrawiam, Pawel

  • 2. Data: 2007-07-04 10:46:48
    Temat: Re: przelew
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > kwota przelewu okolo 500 euro
    > do jakiego banku najlepiej by bylo abym sie udal?
    > bank spoldzielczy w ktorym mam konto raczej stanowczo

    udaj sie do banku, ktory jest korespondentem banku, do ktorego chcesz
    zrobic przelew - zaoszczedzisz na kosztach bankow posredniczacych...
    inna opcja jest taka, ze jezeli pieniadze masz wyslac osobie, ktora znasz
    to kup karte pre-paid np. w bzwbk lub ing, zasil ja kwota 2000zl i wyslij,
    jak osoba dostanie karte to podasz jej pin i wyplaci sobie z bankomatu
    gotowke, karte zniszczy lub zatrzyma gdybys chcial wiecej razy wysylac
    pieniadze

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-04 11:22:12
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <b...@n...home.net.pl>, bob75
    @post.pl says...

> [...]
    > jak osoba dostanie karte to podasz jej pin i wyplaci sobie z bankomatu
    > gotowke, karte zniszczy lub zatrzyma gdybys chcial wiecej razy wysylac

    Przy przelewach w ramach systemu STEP2 (Euroelixir) nie ma oplat za
    banki posredniczace jesli przelew posiada wszystkie wymagane dane do
    automatycznego przetwarzania

    AP