  • 11. Data: 2005-03-02 11:01:07
    Temat: Re: ile idzie przelew ekspresowy do USA?
    Od: atka <a...@w...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "atka"

    > pare sekund SWIFTEM :-)
    > jak jest dobra organizacja banku na obu koncach SWIFTA to mozesz
    > teoretycznie odejsc od okienka, zadzwonic do znajomego a on jak poda
    > numer transakcji to szybko ją dostanie.
    > Tak to działało już nawet w 1985 roku - widziałem w Dresdner Banku
    > *** blad

    Nadawca zyczyl sobie zeby zrobic przelew na jesgo konto nie zyczyl sobie
    by osobiscie musial odbieral lub podawac numer transakcji.Poprostu
    chcial by te pieniadze jak najszybciej sie znalazly na koncie:)
    Nie za bardzo rozumiem co to jest ten numer transakcji??:)

    dziekuje za informacje

    agata

  • 12. Data: 2005-03-02 11:09:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "atka"

> [...]
    > znalazly na koncie:)
    > Nie za bardzo rozumiem co to jest ten numer transakcji??:)

    wiele banków naszych internetowych jak wysyla transakcje do naszego
    Elixiru to tez ją numeruje i w historii (zwykle na koncu opisu
    operacji) taki numerek podaje. Jak system ktory cos rozlicza ma
    transakcje ponumerowane to potem latwiej cos znalesc :-)
    Jak to ma dojsc na rachunek to odbiorca nie musi znac numeru
    transakcji
    *** blad ***

  • 13. Data: 2005-03-02 11:10:43
    Od: atka <a...@w...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > ponumerowane to potem latwiej cos znalesc :-)
    > Jak to ma dojsc na rachunek to odbiorca nie musi znac numeru transakcji
    Dzieki wielkie!!

    Bardzo mnie uspokoiles:))Przynajmnieij wiem ze pieniazki dojada na czas:)))

    pozdrawiam

    agata

  • 14. Data: 2005-03-02 11:26:09
    Temat: Re: przelew ING->Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Jesli wyslal dzis pierwsza sesja to pewnie ok. 13ej bedziesz mial na koncie.

    księgowanie 1 sesji przychodzącej w inteligo zaczyna się o 11.30

    > gdyby wyslal wczoraj ostatnia (trzecia sesja) to pewnie juz bys mial ok.
    > 10-11ej.

    Chwila. Gdyby wyszło 3 sesja z ING to do inteligo dotarłoby tego samego
    dnia w czasie księgowania 3 sesji przychodzącej, czyli od 17.30.