  • 11. Data: 2004-10-24 17:19:01
    Temat: Re: przelew USA
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:clg9vv$cpn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > chyba tak. Nie przypominam, sobie banku, który oddzielnie liczy oipłaty
    > "banków korespondentów "
    > chyba że masz na mysli pośredników. Ale puszczanie przez pośredników to
    inna
    > historia.

    Chyba jednak nie wiesz o czym mowisz...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-10-24 19:04:17
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Czekaj czekaj, tak to ja sobie mogę via multi przelać, czy inną Nordeę.
    > Dinks z owy UStransferem polega na tym, że te 45 PLN to już są wszystkie
    > Twoje koszty, a do odbiorcy dojdzie pełna kwota.
    > Więc Twoje "rewelacje" nie są sprzeczne z moją wiedzą.

    może i nie , ale :
    1. banki amerykańskie rezygnują z respektowania opcji OUR. Nasze banki więc
    nie mogą zbyt wiele zrobić, czyżby PKO zawarło jakąś szczególną umowę?
    2) jak już kasa jest w US, ale nie w banku-odbiorcy to droga krajowa tak
    dużo raczej odbiorce nie kosztuje

  • 13. Data: 2004-10-24 19:14:58
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Chyba jednak nie wiesz o czym mowisz...

    Mozliwe, że się jednak nie rozumiemy.

  • 14. Data: 2004-10-25 05:56:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Mozliwe, że się jednak nie rozumiemy.

    Siebie to my rozumiemy...;-)
    kazdy z nas uwaza ze ten drugi nie ma racji.
    I niech tak zostanie bo mi sie nie chce przekonywac kogos, kto nie wie jaka
    role w przelewach miedzynarodowych pelni bank korespondent i jakie z tego
    wynikaja skutki finansowe.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2004-10-25 17:05:57
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    > jaka
    > role w przelewach miedzynarodowych pelni bank korespondent i jakie z tego

    nooo jeśli ja nie wiem to kolega pewnie też nie..

  • 16. Data: 2004-10-26 08:07:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-25 19:05, Zbyszek wrote:
    [...]

    > nooo jeśli ja nie wiem to kolega pewnie też nie..

    A mozesz uzasadnić powyższe zdanie ?
    KJ

  • 17. Data: 2004-10-26 16:41:53
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > A mozesz uzasadnić powyższe zdanie ?

    uwaam że wiem wystarczajaco dużo, - przynajmniej o mechanizmach rozliczenia-
    więc skoro kolega S.Kos całkiem to neguje to nie zostaję dłużny :-) używając
    tej samej bezpodstawnej "logiki".

  • 18. Data: 2004-10-26 17:25:50
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 18:41:53 +0200,
    osoba podpisana: Zbyszek <z...@W...o2.pl>
    napisała:

    > uwaam że wiem wystarczajaco dużo, - przynajmniej o mechanizmach rozliczenia-
    > więc skoro kolega S.Kos całkiem to neguje to nie zostaję dłużny :-) używając
    > tej samej bezpodstawnej "logiki".
    To co mówi "kolega ST" zgadza się (mniej-więcej) z doświadczeiami
    opisywanymi na grupie. Ty poza swoim głębokim przekonaniem nie
    przedstawiłeś niczego. To każe traktować Twoje wywody ze sporą dozą
    nieufności.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 19. Data: 2004-10-28 17:54:06
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    > opisywanymi na grupie. Ty poza swoim głębokim przekonaniem nie
    > przedstawiłeś niczego. To każe traktować Twoje wywody ze sporą dozą

    może to tak wyglądać , OK, ale początkowa dyskusja nie precyzowała, o
    jakiej opcji kosztów mówimy, a jak domyśliłem się później chodzi o niskie
    koszty całkowite obu stron. Początkowo sądziłem, że chodzi o koszty nadawcy.
    Nie chcę wywodzić długo o zasadach rozliczeń, ale dodam, że bezpośredni
    korespondenci nie muszą być źródłem dodatkowych wysokich opłat dla klientów
    : nadawcy i dobiorcy.. Inna sprawa, że USA ma swoja specyfikę.