  • 1. Data: 2002-05-06 19:29:22
    Temat: przelew multi?
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc jakis czas nie puszczalem przelewow z ww. konta i dzis sie zdziwilem
    nie moge wpisac nic w pole nadawcy - wpisuje moje dane a ja tam chcialem
    wpisac cos innego:( czy mi sie wydaje czy kiedys byla taka mozliwosc??? jest
    na to jakas rada? dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-06 19:58:01
    Temat: Re: przelew multi?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jakub Zak"
> [...]
    > wpisac cos innego:( czy mi sie wydaje czy kiedys byla taka mozliwosc??? jest

    nie ma bo nie powinno byc.
    Ten kto przelal musi byc znany a nie jakis tam kubus puchatek ;-))
    a jak palcisz za kogos to i tak wazny jest nr abonenta, faktury itp
    wpisany w tytule operacji.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-06 20:12:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie ma bo nie powinno byc.

    ale istotnie byla taka mozliwosc

  • 4. Data: 2002-05-06 21:19:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ale istotnie byla taka mozliwosc

    ale przy zdefiniowanych jest nadal :-))

  • 5. Data: 2002-05-06 21:33:46
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    ok dzieki - mi faktycznie chodzilo o platnosci rachunkow wystawionych na
    inne osoby np TPSA, Dialog itp... ale skoro wystarczy odpowiednie
    wypelnienie tytulu platnosci to super - pozdrawiam i dziekuje