  • 1. Data: 2003-10-16 18:44:03
    Temat: przelew na konto ktorego nie ma....
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Witam wszystkich,
    mam pytanie, jak zachowa sie bank, a wlasciwie 2 banki w sytuacji, w ktorej
    wyslano przelew np. 15.10.2003 (pierwsza sesja) z mBanku na konto "karty
    Visa" w PeKaO S.A. Problem w tym, że w tym samym dniu konto do karty zostalo
    zamkniete/ zlikwidowane przez wlasciciela. Co sie stanie z przelewem...
    Dodam, ze wyszedl rano ale jeszcze nie wrocil... Czy wogole wroci?
    Co sie dzieje w takich okolicznosciach, jakie sa procedury...?

  • 2. Data: 2003-10-17 06:37:29
    Temat: Re: przelew na konto ktorego nie ma....
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:

> [...]
    > Dodam, ze wyszedl rano ale jeszcze nie wrocil... Czy wogole wroci?
    > Co sie dzieje w takich okolicznosciach, jakie sa procedury...?

    O ile sie nie myle, to zaden bank nie zamyka konta w dniu wydania takiej
    dyspozycji. Oznacza to, ze w jesli dniu o ktorym mowa dyspozycja
    zamkniecia konta zostala dopiero wydana, to pieniadze doszly na konto i
    wlasciciel zostanie o tym poinformowany lub kwota zostanie przelana na
    konto zdefiniowane przez wlasciciela. Jesli zas dyspozycje wydano
    wczesniej i w tym wlasnie dniu (czy wczesniej) konto zamknieto - to nie
    wiem, chyba kasa powinna wrocic. Przejrzyj archiwum, ktos kiedys robil test.

    M.

    --
    "Największa rzecz na świecie to umieć należeć do siebie." (Michel Montaigne)

  • 3. Data: 2003-10-17 08:49:46
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

> [...]
    > wczesniej i w tym wlasnie dniu (czy wczesniej) konto zamknieto - to nie
    > wiem, chyba kasa powinna wrocic. Przejrzyj archiwum, ktos kiedys robil

    Proces zamykania konta trwa troche ze wzgledu na mozliwosc splyniecia
    nierozliczonych transakcji. W przypadku, gdyby na konto wplynela jakas kwota
    pieniedzy a konto zostalo wczesniej zamkniete to bank, po pierwsze przesyla
    pieniadze na konto przejsciowe a nastepnie wysyla je na rachunekj
    zdefiniowany przy zamykaniu konta.

    Tak mialem w swoim przypadku w Pekao S.A. Operacja u mnie trwala 1,5
    tygodnia ale kasa sie nie zgubila.

    Pozdrawiam,

    Darek