    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przelew na nr konta "z okienka"
    Date: Sat, 31 Jan 2009 13:58:26 -0800 (PST)

    Znajomy przelał pieniądze z okienka w PKO na moje konto mBank. Ja
    skopiowałem nr konta z tego przelewu i robiłem przelew w mBanku na ten
    nr PKO "z okienka" stało się to przez pomyłkę zwykle znajomy używał
    swojego mBanku a nie wpłacał z okienka. W nazwie odbiorcy podałem dane
    znajomego więc nie pasują do nr konta PKO przelew poszedł bo nr konta
    był poprawny. Mam nadzieje ze PKO nie przyjmie tej "darowizny" co
    teraz robić?