  • Data: 2003-05-13 06:54:54
    Temat: przelew w imieniu innej osoby
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mieszkam z tesciami. Na ich nazwisko jest zalozony telefon/prad itd.
    Na kwitkach widnieja oczywiscie ich dane. Moge wziac kwitek i isc na poczte
    zaplacic z mojej kasy - to jasne. Ale czy moge zrobic e-przelew z tytulu
    takich oplat tzn placic z mojego konta za telefon zarejestrowany na kogos
    innego?
    Jest taka mozliwosc, czy TP SA (i inne instytucje) nie przyjma/ nie skumaja
    takiego przelewu (nawet jesli zaznacze w opisie przelewu w czyim imieniu
    place)?

    Tomek