  • 1. Data: 2010-01-01 20:17:27
    Temat: przelew wewnętrzny w polbanku
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    czy jak zrobie dzisiaj przelew z mocno oszczędzającego na gotówkowy to
    przejdzie dzisiaj

    a jak nie to czy w sobote jutro to mi sie uda?

  • 2. Data: 2010-01-03 15:41:14
    Temat: Re: przelew wewnętrzny w polbanku
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Anna <a...@o...pl> napisał(a):
    > czy jak zrobie dzisiaj przelew z mocno oszczędzającego na gotówkowy to
    > przejdzie dzisiaj

    Mnie ostatnio w niedzielę przeszedł wewnętrzny. Nie mogłem wyjść z podziwu.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-01-03 16:54:09
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
    > witam
    >
    > czy jak zrobie dzisiaj przelew z mocno oszczędzającego na gotówkowy to
    > przejdzie dzisiaj
    >
    > a jak nie to czy w sobote jutro to mi sie uda?
    Ida na bieżąco.

  • 4. Data: 2010-01-03 18:25:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Jan 2010 21:17:27 +0100, Anna napisał(a):

    > czy jak zrobie dzisiaj przelew z mocno oszczędzającego na gotówkowy to
    > przejdzie dzisiaj
    >
    > a jak nie to czy w sobote jutro to mi sie uda?

    Przejdzie z datą poniedziałkową, ale skutek będzie w systemie widoczny
    już dziś. Tylko, że nie gwarantuje to możliwości wypłaty tej gotówki w
    bankomacie. Robiłem tak dwa tygodnie temu i niestety bankomat "zobaczył"
    dopiero w poniedziałek.