  • 1. Data: 2004-02-23 08:59:01
    Temat: przelew z Australii
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam

    Przejrzalam troszke archiwum, ale albo za troszke albo nie ma odp na moje
    pytanie.

    Dobra ciocia z Australii chce mi wyslac pieniazki w prezencie lubnym. Wyslala
    juz jakis czek pol roku temu - wtedy mialam slub - ale czek zginal w drodze do
    Polski. Na szczescie z konat cioci pieniedzy nie ubylo i teraz zdecydowala, ze
    wysle forse przelewem.
    Mam konto w mBanku i VW. Jak poda dane do przeleu?

    Jakie koszty poniose takiego przelewu? Czy od razu w mBanku czy VW przelicza mi
    kwote dolarow na zlotowki?

    Dzieki z gory za wyjasnienia.

    Pozdrowka

  • 2. Data: 2004-02-23 13:24:50
    Temat: Re: przelew z Australii
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Vei <g...@g...pl> wrote:
    > Jakie koszty poniose takiego przelewu? Czy od razu w mBanku czy VW
    > przelicza mi kwote dolarow na zlotowki?

    Na zlotowki bezposrednio.
    Co do kosztow - to trudno powiedziec - zalezy jak ciocia wysle...