  • 1. Data: 2003-05-13 06:39:46
    Temat: przelew z konta firmowego na prywatne
    Od: "Jarek" <j...@W...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich
    Może zna ktoś odpowiedź dlaczego nie mogę zrobić w BZWBK
    przelewu z konta, które mam do jednoosobowej dzaiałalności gosp.jako
    os.fizyczna
    na moje konto prywatne z tytułem innym niż "wynagrodzenie" lub "pensja"
    w oddziale twierdzą że zabrania im tego prawotrochę to dla mnie nielogiczne
    może ktoś zna podstawę prawną takiego postępowania
    Z góry dzięki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Jaras

  • 2. Data: 2003-05-13 17:42:15
    Temat: Re: przelew z konta firmowego na prywatne
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na moje konto prywatne z tytułem innym niż "wynagrodzenie" lub "pensja"
    > w oddziale twierdzą że zabrania im tego prawotrochę to dla mnie

    A ma to dla Ciebie duze znaczenie ?

    > może ktoś zna podstawę prawną takiego postępowania

    "Paragraf 22" :-)

    Karol

  • 3. Data: 2003-05-14 18:34:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarek wrote:
> [...]
    > w oddziale twierdzą że zabrania im tego prawotrochę to dla mnie nielogiczne
    > może ktoś zna podstawę prawną takiego postępowania

    Złóż polecenie przelewu i powiedz, że jeśli nie zrealizują to
    oczejkujesz pisemnego uzasadnienia z podaniem podstawy prawnej.

    pzdr

    Tomek