  • Data: 2013-09-25 17:24:11
    Temat: przelewy wewnętrzne w meritum do 19
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie zauważyłem, że przez ostatni rok straciłem ponad 11zł odsetek, gdyz
    byłem przekonany że przelewy wewnętrzne w meritum chodzą do 21 a tu się
    okazuję, że do 19:00 w porywach do 19:15 i faktycznie to jest zapisane w
    regulaminie.
    Tak długo żyłem w nieświadomości, bo obierałem się na tym co widzę na
    witrynie, czyli ile mam kasy na danym koncie i do 21 zwykle było tak, że
    przelana kasa była zdjęta z jednego konta, a widoczna na innym, ale to się
    okazało tylko złudzeniem bo kasa księgowany była w dniu następnym. Wiem że
    mój błąd że nie doczytałem regulaminu, ale i w serwisie internetowym meritum
    powinien być pokazany pokazany faktyczny stan środków na kontach, a nie że
    po 19 jest niespójny z rzeczywistością.

    --
    m7marek