  • 1. Data: 2007-04-26 11:46:54
    Temat: przelewy24.pl- jak to działa ???
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Kupawałem cos w sklepie neowym, i jako forme płatności wybrałem
    przelewy24.pl , mam konto w PKO BP /PKO Inteligo/.

    Ze sklepu zostałem przekierowany na przelewy24 /ssl/. Tam dostałem
    szczegóły przelewu, który mam zrobić z witryny pkoniintelogo.pl, która się
    otworzyła po kliknięciu w stosowny link. Tak osę też stało, zrobiłem
    przelew i dopiero teraz było zdziwienie.

    Wyświetliło się okienko "serwis oczekuje na potwierdzenie wpłaty". Skądinąd
    wiem, że PKO ma dwie sesje i prawdopodobieństwo natychmiastowej realizacji
    przelewu jest znikome. Zdoziwiłem się jednak, jak dostałem indformacje że
    wszystko jest w porządku, a serwis przelewy24 pl przekażer do sklepu
    informację zwrotną /już ni essl/ o dokonaniu transakcji. Jak to jest
    możłiwe, skoro mam tą transakcję dalej w "transakcjach oczekujących" ????

    Może mi ktoś objaśnić ten mechanizm ???
    --
    Marek

  • 2. Data: 2007-04-26 11:57:48
    Temat: Re: przelewy24.pl- jak to działa ???
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > informację zwrotną /już ni essl/ o dokonaniu transakcji. Jak to jest
    > możłiwe, skoro mam tą transakcję dalej w "transakcjach oczekujących" ????

    A jesteś pewien że z PKO Inteligo na PKO Inteligo nie jest w czasie
    błyskawicznym?

    p. m.

  • 3. Data: 2007-04-26 12:05:14
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    > A jesteś pewien że z PKO Inteligo na PKO Inteligo nie jest w czasie
    > błyskawicznym?
    Ha, to mnie zaskoczyłeś. Nawet nie wiem, co to "czas błyskawiczny" w
    usłudze PKO. Możesz szerzej ??? Bo z reguły jak płacę przelewem /np
    płatności.pl -payback/ to kasa jest na drugi dzień. Tu mam dalej
    "oczekujące" a z drugiej strony witryna przleewy24.pl zaraportowały o
    dokonaniu płatności. Zgłupiałem. Będę wdzięczny za "oswiecenie mnie".

    --
    Marek

  • 4. Data: 2007-04-26 12:14:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > "oczekujące" a z drugiej strony witryna przleewy24.pl zaraportowały o
    > dokonaniu płatności. Zgłupiałem. Będę wdzięczny za "oswiecenie mnie".

    Chciałem napisać "w czasie rzeczywistym" (zastanawiałem się nad
    "błyskawicznie" no i wyszło jak wyszło) :):.

    Nie wiem jak jest na platnosci.pl/payback, ale z reguły, przelewy
    wewnętrzne w każdym szanującym się banku są realizowane od razu. Na tej
    zasadzie działają przelewy24 lub allpay, że mają konta w wielu bankach,
    i w ten sposób możesz szybko zapłacić - bo robisz przelew wewnętrzny w
    twoim banku.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-04-26 12:20:59
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zasadzie działają przelewy24 lub allpay, że mają konta w wielu bankach,
    > i w ten sposób możesz szybko zapłacić - bo robisz przelew wewnętrzny w
    Dzieki. Teraz już rozumiem. Ich konto to 1020 4027 **** **** **** **** i to
    pewnie jest w PKO. Robię przelew, oni to dostają natychmiast i po
    sprawdzeniu w historii swojego rachunku moga potwierdzić transakcję...
    Dobrze kumam ???

    --
    Marek

  • 6. Data: 2007-04-26 19:15:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > w ten sposób możesz szybko zapłacić - bo robisz przelew wewnętrzny w twoim

    Zmiana statusu na potwierdzony niekoniecznie oznacza, ze kasa fizycznie
    dotarla do wierzyciela. Firmy maja ze soba podpisane umowi i zaufanie miedzy
    nimi jest nieco wieksze niz sprzedawcy do klienta, ktorego nigdy nie
    widzial.

    MK