  • 1. Data: 2009-04-21 11:57:03
    Temat: przeniesienie KK.
    Od: "wloczykji" <a...@i...pl>

    Witam!
    Posiadam karte kredytowa mbanku.
    Potrzebuje wyplacac pieniadze w gotowce. Czy jest jakas oferta na rynku
    karty, ktora traktuje wyplate gotowki - np. w kasie banku jako transakcje
    bezgotowkowa i obowiazuje na nia normalny grace period? Byloby to dla mnie
    idealne rozwiazanie - pozyczka bez kosztow na 1,5 miesiaca.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-21 12:26:45
    Temat: Re: przeniesienie KK.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > transakcje bezgotowkowa i obowiazuje na nia normalny grace period?
    > Byloby to dla mnie idealne rozwiazanie - pozyczka bez kosztow na 1,5

    nie ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-21 12:30:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > nie ma

    W praktyce daje to Getin. Wykonujesz praktycznie onlajnowy przelew na
    rachunek w Getinie i wypłacasz w kasie banku w gotówce albo kartą debetową w
    bankomacie.

  • 4. Data: 2009-04-21 16:51:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wloczykji pisze:
> [...]
    > transakcje bezgotowkowa i obowiazuje na nia normalny grace period?
    > Byloby to dla mnie idealne rozwiazanie - pozyczka bez kosztow na 1,5

    W takim razie nie potrzebujesz KK tylko kredytu odnawialnego.

    --
    Mithos