  • 31. Data: 2004-05-18 13:10:32
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Poke napisał:

    > Za odwage!

    Czy nie przesadzasz aby troszeczkę? To Ty chyba jakiś niecywilizowany
    jesteś. Pewnie z bankomatu też kasy nie wypłacasz, bo nie ufasz
    maszynom, nie kupujesz biletów w automatach, nie płacisz kartami, itd...

    K.

  • 32. Data: 2004-05-18 19:24:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 18 May 2004 14:25:01 +0200, Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    >Bez znaczenia - chodzi o zasade. Skoro jak sam piszesz zawoziles jakies
    >papiery to jednak sam telefon + interent to za malo.

    oczywiście, że za mało. Podpisana umowa jednak musi dotrzeć, a chyba
    podpisu elektronicznego jeszcze mBank nie akceptuje...
    A miałem do nich nie dalej niż na pocztę...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2004-05-19 09:02:47
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c8d252$79n$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox says...
    W watku <c8d252$79n$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox piszesz...

    |Czy nie przesadzasz aby troszeczkę? To Ty chyba jakiś niecywilizowany
    |jesteś. Pewnie z bankomatu też kasy nie wypłacasz, bo nie ufasz
    |maszynom, nie kupujesz biletów w automatach, nie płacisz kartami, itd...

    Uprawiasz demagogie. Niedlugo jeszcze mi powiesz ze nie uzywam pieniedzy
    tylko preferuje handel wymienny. Uwazam ze ban ktory ma tylko kontakt z
    klientem przez telefon lub internet to nie bank - to jakis MontyPython.
    Dla mnei bank MUSI miec obsluge przez bankomaty, internet, callcenter
    oraz klasyczne placowki. To minimum.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 34. Data: 2004-05-19 09:02:57
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <6...@4...com>,
    j...@d...com.pl says...
    W watku <6...@4...com>,
    j...@d...com.pl piszesz...

    |oczywiście, że za mało. Podpisana umowa jednak musi dotrzeć, a chyba
    |podpisu elektronicznego jeszcze mBank nie akceptuje...
    |A miałem do nich nie dalej niż na pocztę...

    Twoje pieniadze. Twoj wybor.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 35. Data: 2004-05-19 10:37:54
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Od: n...@o...pl

    > In article <c8c93k$6pq$1@korweta.task.gda.pl>, c...@p...onet.pl
    > says...

    > Na pewno nie internetowy - bo w Polsce banki internetowe sa drozsze w
    > obsludzie niz te klasyczne co jest rowniez klasyczna paranoja.

    Dowiadujemy się czegoś nowego :)
    A ponieważ to bardzo ciekwae, rozwiń proszę tą myśl.

    nieznamsienicniewiem

  • 36. Data: 2004-05-19 10:42:58
    Od: n...@o...pl

    > In article <6...@4...com>,
    > j...@d...com.pl says...
    > W watku <6...@4...com>,
    > j...@d...com.pl piszesz...

    > Twoje pieniadze. Twoj wybor.

    Wg ciebie cos nie tak?
    Bank internetowy - bank, którego nie ma piszesz...
    "ban ktory ma tylko kontakt z
    klientem przez telefon lub internet to nie bank - to jakis MontyPython" - to
    tezs twoje?
    O mBanku napisałes "Sam wybrales bank ktory praktycznie nie istnieje"

    Napisz coś jeszcze, będziemy bawić się jeszcze lepiej LOL

    nieznamsienicniewiem

  • 37. Data: 2004-05-19 11:22:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 May 2004 11:02:47 +0200, w <M...@n...mm.pl>,
    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(-a):

    > Dla mnei bank MUSI miec obsluge przez bankomaty, internet, callcenter
    > oraz klasyczne placowki. To minimum.

    A po co klasyczne placówki?

  • 38. Data: 2004-05-19 11:25:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Poke napisał:
> [...]
    > internet to nie bank - to jakis MontyPython. Dla mnei bank MUSI miec
    > obsluge przez bankomaty, internet, callcenter oraz klasyczne placowki.

    No to trzeba przyznać, że niezbyt wymagający jesteś ;-)

    K.

    P.S. Czy mogę zacytować do sygnaturki? :)

  • 39. Data: 2004-05-19 11:35:03
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c8fgc3$9q6$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox says...
    W watku <c8fgc3$9q6$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox piszesz...

    |No to trzeba przyznać, że niezbyt wymagający jesteś ;-)

    No i znowu demagogia. Wydawalo mi sie ze sie skupiamy na kanalach
    dostepu, ale widze ze nie. Coz... Jedni probuja dyskutowac inni czepiaja
    sie przecinkow. EOT.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 40. Data: 2004-05-19 11:36:04
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <4...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl says...
    W watku <4...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl piszesz...
> [...]
    |O mBanku napisałes "Sam wybrales bank ktory praktycznie nie istnieje"
    |
    |Napisz coś jeszcze, będziemy bawić się jeszcze lepiej LOL

    Ja sie za kazdym razem dobrze bawie gdy slysze o bankach internetowych.
    Prawie tak samo dobrze jak o PKO. Tu tez EOT bo szkoda mi czasu.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke