  • 11. Data: 2008-12-01 10:31:13
    Temat: Re: przyszedł (zadzwonił) Alior do Olgierda...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 02:01:07 -0800, Asen napisał(a):

    > i jak tu nie kochać... blogerów,

    Wypraszam sobie! Jestem poważnym wydawcą, redaktorem naczelnym itd. Mam
    nawet dział stażystek!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-12-01 12:28:08
    Od: Asen <a...@g...com>

    On 1 Gru, 11:31, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Wypraszam sobie! Jestem poważnym wydawcą, redaktorem naczelnym itd. Mam
    > nawet dział stażystek!

    Też mam stażystkę, chcesz się licytować? :)

  • 13. Data: 2008-12-01 12:58:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 04:28:08 -0800, Asen napisał(a):

    > Też mam stażystkę, chcesz się licytować?

    Jak fajna i ładna to czemu nie ;-)

  • 14. Data: 2008-12-01 14:07:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Wypraszam sobie! Jestem poważnym wydawcą, redaktorem naczelnym itd. Mam
    > nawet dział stażystek!

    ale nie masz działu modelek , ooo

  • 15. Data: 2008-12-01 14:27:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Asen" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Wypraszam sobie! Jestem poważnym wydawcą, redaktorem naczelnym itd. Mam
    > nawet dział stażystek!

    Też mam stażystkę, chcesz się licytować? :)

    Zaraz, ku*wa, a dlaczego ja nie mam ? :-(

    marekz

  • 16. Data: 2008-12-01 14:49:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale nie masz działu modelek , ooo

    może ma i "lansuje" je po cichu ;-)

    ps
    ciekawe kiedy bank zamieści jakiś oficjalny komunikat nt "sprawy" vel
    błędy pracownika

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-12-01 15:37:27
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 3:49 pm, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ciekawe kiedy bank zamieści jakiś oficjalny komunikat nt "sprawy" vel
    > błędy pracownika

    Pewnie zaraz po tym, jak napisze o tym jakiś "poważny" portal :)
    Tudzież zadzwoni jakiś dziennikarz..

  • 18. Data: 2008-12-01 17:49:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 07:37:27 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Pewnie zaraz po tym, jak napisze o tym jakiś "poważny" portal :) Tudzież
    > zadzwoni jakiś dziennikarz..

    Post Olgierda wisi na głównej Money.pl, ale być może są jeszcze za cieńcy
    w uszach ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2008-12-02 09:01:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 01:37:30 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Zawsze myślałem, że w bankach są jakieś procedury, ktoś sprawdza,
    > poprawia, konsultuje etc. A tu proszę, "zwykły" pracownik (zawsze on!)
    > zmienił coś w TOiP i dopiero internauci musieli im pokazać palcem.

    Zawsze można napisać do sprawcy zamieszania:
    http://www.goldenline.pl/michal-hucal

    który nb. jest też blogerem! ;-)
    http://bizweek.bblog.pl/

    Ale coś mi mówi, że to trochę za młody człowiek na takim stanowisku...
    http://manager.money.pl/ludzie/kto_jest_kim/
    michal;hucal;alior;bank,dane,335.html

    (zawód dyrektor)

    --
    dobry fotograf we Wrocławiu http://zaklad.foto-krzyki.pl

  • 20. Data: 2008-12-02 09:25:20
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 15:49:16 +0100, RobertS napisał(a):

    > ciekawe kiedy bank zamieści jakiś oficjalny komunikat nt "sprawy" vel
    > błędy pracownika

    "Szanowni Państwo,

    Alior Bank oświadcza, że na stronie internetowej banku zamieszczona
    została Taryfa Opłat i Prowizji opatrzona błędną datą. Pomyłka ta
    wynikała ze zwykłego przeoczenia pracownika podczas aktualizowania pliku,
    nie zaś z celowego działania. Aktualna Taryfa Opłat i Prowizji została
    niezwłocznie opublikowana na niniejszej stronie.

    Taryfa Opłat i Prowizji obowiązująca od 1 grudnia 2008 roku wprowadza
    opłatę za przelew z rachunku karty kredytowej w wysokości 1% kwoty tylko
    dla nowych Klientów. Jednocześnie informujemy, że opłata ta nie dotyczy
    Klientów, którzy już skorzystali z naszej oferty lub wnioskowali o kartę
    kredytową przed 1 grudnia 2008 r.

    Za zaistniałą sytuację pragniemy przeprosić wszystkie zainteresowane
    osoby."

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/
    klienci_indywidualni