  • 11. Data: 2014-04-09 23:14:41
    Temat: Re: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Oficjalnie chodzi o projekt z Orange, który ma teraz wyższy priorytet. A
    nieoficjalnie to chyba jednak boją się odpływu. Jak mówiłem wyłączyć od razu to nie,
    a teraz będą trupa trzymać przez linię biznesową, która nie ma jaj. Tyle, że dla mnie
    stary interfejs to totalna porażka, ale ja jestem inny :-)