  • 11. Data: 2003-05-30 14:39:02
    Temat: Re: pytanie o Inteligo
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    > przelewy internetowe (poza tym bylo OK). Inteligo idzie do piachu takze.

    no ale za co chcesz zakopac inteligo??? ;)

    pzdr,
    michal

  • 12. Data: 2003-05-30 22:09:58
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Michal wrote:
    > no ale za co chcesz zakopac inteligo??? ;)

    Glownie za caloksztalt. Mialo byc to konto skarbonka, ale z tym
    oprocentowaniem to ...

    Mroziu

  • 13. Data: 2003-05-30 22:24:45
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    > Glownie za caloksztalt. Mialo byc to konto skarbonka, ale z tym
    > oprocentowaniem to ...

    uhm, no oki - dzieki za wyjasnienia ;)

    pzdr,
    michal

  • 14. Data: 2003-05-31 12:03:15
    Od: m...@p...onet.pl

    > - oplata za karte, ktorej ani razu nie uzylem - nie mozna zrezygnowac
    > przez pierwsze dwa lata

    !?! Jak to nie można zrezygnować? Kiedy zaczęli wprowadzać opłatę miesięczną za
    kartę (Luty 2002), to ją wtedy zastrzegłem/zrezygnowałem z tej usługi. I
    oczywiście była to moja pierwsza karta do konta. Chyba, że coś zmienili przez
    ten czas ...

  • 15. Data: 2003-06-02 11:53:27
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    Użytkownik "Mroziu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Byly bezplatne do 29.04.2003. Teraz przelewy do innych bankow kosztuja
    > 1PLN za sztuke. Wewnatrz ING dalej za free. Taki maly szczegów w TOiP.

    Już się zapoznałem z nową taryfą opłat i prowizji. Na szczęście jakiś czas
    temu zmieniłem na Konto Studenta, a tam jeszcze nadal są bezpłatne przelewy.
    Niestety, za rok mi się już skończy możliwość korzystania z tego konta...

    Co polecacie w zamian za ING Bank Śląski, ale równie fukncjonalny i wygodny
    interfejs przez net, konto z linią kredytową i darmowymi przelewami? Citi,
    KB, czy coś innego?

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 16. Data: 2003-06-02 14:59:42
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Pit wrote:

    > Co polecacie w zamian za ING Bank Śląski, ale równie fukncjonalny i wygodny
    > interfejs przez net, konto z linią kredytową i darmowymi przelewami? Citi,
    > KB, czy coś innego?

    Ja przeszedlem do Lukas banku i jak to tej pory jestem zadowolony. Jak
    narazie to denerwuje mnie tam tylko nie onlinowy serwis www (ING w tym
    wzgledzie jest dla mnie bliski ideau). A tak poza tym to bank wydaje mi
    sie OK.

    Mroziu

  • 17. Data: 2003-06-05 11:31:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > kartę (Luty 2002), to ją wtedy zastrzegłem/zrezygnowałem z tej usługi. I
    > oczywiście była to moja pierwsza karta do konta. Chyba, że coś zmienili

    Jasne, że można zrezygnować.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara