  • 11. Data: 2005-03-28 12:49:07
    Temat: Re: pytanie o mBank
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Czesc Do tej pory miałam konto w "realnym" banku, a jednostki funduszy
    kupowałam
    > z opłatą dystrybucyjna. Udało mi sie troche poczytac np na tym forum i w
    > reklamach o kuszacej ofercie mBanku ale jestem troche staroswiecka i dlatego
    mam

    jeżeli boisz się konta w wirtualnym banku to może warto (o ile jest w Twoim
    mieście) odwiedzic MultiBank
    mają te same fundusze co w SFI mBanku,
    jednak mają też placówki gdzie można zapytać doradcę orazwpłacić pieniązki,
    poprosić obsługe by pokazała co i jak sie nabywa przez net.
    można też nabywać jednostki bezpośrednio w okinku bankowym ale nie polecam tego
    rozwiązanie bo wtedy jest prowizja (chyba że mają jakąś promocję)
    minusem jest to że trzeba płacić za konto 3zł i jeżeli chcesz karte to
    dodatkowo jeszcze 2zł miesięcznie, w mBanku masz to za darmo

  • 12. Data: 2005-03-28 14:25:02
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "basia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam teraz tylko taki problem w jakie fundusze zainwestowac: obligacji,
    pieniezne
    > czy moze stabilnego wzrostu a moze załozyc lokate w SKOKu na ponad 7%
    (jedynie
    > chyba tylko stabilnego wzrostu albo zrównoważone w obecnych warunkach sa w
    > stanie dac zyskownosc wieksza niz wspomniane 7%)
    > Co wy o tym sadzicie?
    > W jakie fundusze obecnie inwestujecie?

    duzo osob, ma
    ja chyba wyjde z obligacji
    ale tez chcialbym wiedziec w co najlepiej, ale takie odpowiedzi nie ma.