  • 1. Data: 2003-07-04 17:02:15
    Temat: pytanko w sprawie dolarów
    Od: "Larron" <p...@w...pl>

    hej, a ja wszedłem na waszą grupe z małym pytankiem:
    wpadła mi ostatnio do kieszeni większa sumka w dolarach i zastanawiam się
    co z tym fantem zrobic.
    Czy prawdą jest, że na wakacje dolar zawsze skacze do góry i za żadne skarby
    nie opłaca się zamieniać ich na złotówki?
    Czy moze (tak mi się wydaje odpowiednio) można zamienić na złotówki i włozyć
    naprzykład na jakiś fundusz inwestycyjny na pół / cały roczek.

    Pozdrawiam i dziękuję za życzliwe wskazówki od ekonomistów.

    Larron

  • 2. Data: 2003-07-05 09:03:23
    Temat: Re: pytanko w sprawie dolarów
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Larron" <p...@w...pl> skribis:

    >Czy prawdą jest, że na wakacje dolar zawsze skacze do góry i za żadne skarby
    >nie opłaca się zamieniać ich na złotówki?

    Jezeli skacze do gory, a teraz sa wakacje, to dlaczego sie nie oplaca ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/