  • 1. Data: 2007-06-22 11:02:34
    Temat: rachunek/lokata w Euro i funtach
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakie banki oferuja lokaty (albo lepiej rachunek a vista) w Euro i/albo
    Funtach sterlingach? Glowny warunek, zeby to bezplatne bylo.
    Na oprocentowaniu mi nie zalezy. Po prostu mam troche pieniedzy w domu
    (tzw. fundusz wyjazdowy) i wolalbym w banku umiescic, ale tak zeby mi to
    strat nie przynosilo.
    TA

  • 2. Data: 2007-06-22 11:04:12
    Temat: Re: rachunek/lokata w Euro i funtach
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:Titus_Atomicus-3D7221.13023422062007@news.onet.
    pl, *Użytkownik*
    wrote:
> [...]
    > Na oprocentowaniu mi nie zalezy. Po prostu mam troche pieniedzy w domu
    > (tzw. fundusz wyjazdowy) i wolalbym w banku umiescic, ale tak zeby mi

    ING
    BZWBK - ale 0%.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-22 11:10:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Jakie banki oferuja lokaty (albo lepiej rachunek a vista) w Euro i/albo
    > Funtach sterlingach? Glowny warunek, zeby to bezplatne bylo.

    Multibank, ale nie wiem jak jest z obsługą gotówki w GBP

    KJ

  • 4. Data: 2007-06-22 11:11:41
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > Na oprocentowaniu mi nie zalezy. Po prostu mam troche pieniedzy w domu
    > (tzw. fundusz wyjazdowy) i wolalbym w banku umiescic, ale tak zeby mi to

    Millennium
    a vista i lokaty, z obsługa przez internet, z wymianą pomiedzy rachunkami
    włacznie.
    Fundusz wyjazdowy na lokacie 16-dniowej (jednej lub kilku, coby belkowego
    nie placic) nawet jako tako oprocentowany, a w razie czego utrata odsetek za
    kilka ostatnich dni nie boli.
    Wady:
    - tylko jako dodatek do konta PLN
    - wyplate w kasie trzeba zglaszac z wyprzedzeniem 2 dniowym (mozna
    telefonicznie)

    Slawek

  • 5. Data: 2007-06-22 13:51:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
> [...]
    > Na oprocentowaniu mi nie zalezy. Po prostu mam troche pieniedzy w domu
    > (tzw. fundusz wyjazdowy) i wolalbym w banku umiescic, ale tak zeby mi to

    Konto oszczednosciowe w Citi.

    MK

  • 6. Data: 2007-06-27 18:32:37
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Dzieki wszystkim.
    Wybralem rachunek w euro w ING. Bezplatne. Oprocentowanie - 0,0%, ale
    bezplatne wplaty i wyplaty w oddziale (mam 100m od domu). Do tego
    opcjonalna karta MasterCard (15zl/rok).
    Maja jeszcze cos w rodzaju lokaty - oprocentowanie 2,0%, ale platne
    wyplaty (jesli czesciej, niz raz na 30dni).
    Aha, i od lipca beda mieli konta w funtach...
    TA

  • 7. Data: 2007-07-03 16:51:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Aha, i od lipca beda mieli konta w funtach...

    Sprawdzilem. Maja.
    Tylko duzy minus za dostep www wymagajacy Windowsa...

    TA

  • 8. Data: 2007-07-03 20:33:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Sprawdzilem. Maja.
    > Tylko duzy minus za dostep www wymagajacy Windowsa...

    Wymagający??

  • 9. Data: 2007-07-04 07:25:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    [...]

    > Tylko duzy minus za dostep www wymagajacy Windowsa...

    E?
    KJ

  • 10. Data: 2007-07-04 11:09:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f6fi3k$cj0$1@inews.gazeta.pl>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world pisze:
    > [...]
    >
    > E?
    A nie?

    Tak mi w banku powiedzieli, a na dodatek, jak wszedlem na strone, to
    zeby pobawic sie demo, to trzeba jakis exe zainstalowac...

    TA