  • Data: 2011-03-01 21:41:54
    Temat: raifi premium
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przyglądam się rajfiemu jako rorowi i jakoś coraz mniej mnie on do
    siebie przekonuje
    +ten interfejs flashowy nawet może być przynajmniej odpada im obsługa
    różnych przeglądarek

    - po 22 jak sobie np zablokujemy konto to trzeba czekać do rana, a ja
    już się przyzwyczaiłem że po 00:00 to dopiero zaczynam dzwonić do banków

    - dodałem odbiorcę krajowego ale myślę że dziś to już go nie zobaczę
    więc przelew muszę wykonać z innego banku

    - wiadomości migają dopóki się wszystkich nie otworzymy mimo że po
    tytule widzę że nie wzbudzi mojego zainteresowania

    - jest 21 parematrów konta lokacyjnego a nie ma jego %
    trzeba poszukać na stronie i to w tabeli.

    - pomniejsze to wysyłanie spamów na komórkę że w jakiś hotelu o którym
    nigdy nie słyszałem jest zniżka, normalnie drugi groupon