  • 11. Data: 2002-12-30 08:47:21
    Temat: Re: realacja-kredyt hipoteczny
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Prowizję, człowieku zapłacisz taką samą czy u mnie czy w banku. Róznica jest
    taka, że ja Ci mogę pomóc w załatwieniu formalności i wyliczeniu parametrów,
    natomiast bank każe Ci to załatwić wszystko osobiście i przyjść już z
    kompletem dokumentów. Jak ktoś woli wizyty w banku, rozumiem że jesteś
    klientem PKO BP, to proszę bardzo, życzę szczęścia. A swoją drogą masz dobry
    węch, nawet przez inernet. Poza tym ludzie nie po to zaglądają na tę stronę,
    żebypochwalić się swoim węchem, tylko po to aby nie dać się złapać na
    niewiedzy i braku rozeznania w w tematach bankowych. To słono kosztuje.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-12-30 09:10:51
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Rozumiem że KB to Kredyt Bank a ten kredyt hipoteczny to Pożyczka
    hipoteczna AMBICJA o oprocentowaniu jak podaje sam bank PLN od 11,15%, USD
    od 7,42%, CHF od 8,03%, EUR od 8,56%, a według Ciebie to w PLN WIBOR3M + 1%
    lub 1,5% czyli wychodzi od 7,88% skąd masz takie rewelacyjne informacje.
    Kolejny Bank na który się powołujesz to PKOBP posiada najlepszy produkt roku
    2002 pod tytułem " Kredyt mieszkaniowy WŁASNY KĄT" aktualne oprocentowanie
    to WIBOR3M + marża banku co daje nam oprocentowanie w PLN 9,19% są to
    informacje podawane przez sam Bank. Bardzo prosze o podanie źródła Twoich
    tak rewelacyjnie innych informacji.

    Pozdrawiam Yerry

  • 13. Data: 2002-12-30 09:12:26
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    A jaki, ja nie mogę go znależć.
    PZDR

  • 14. Data: 2002-12-30 13:55:10
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > to WIBOR3M + marża banku co daje nam oprocentowanie w PLN 9,19% są to
    > informacje podawane przez sam Bank. Bardzo prosze o podanie źródła Twoich

    To nie jest pożyczka hipoteczna ale kredyt mieszkaniowy EKSTRALOKUM
    (zabezpieczeniem jest hipoteka). Moje rewelacje ze strony www.kredytbank.pl. W
    PKOBP oprocentowanie kredytu jest uzależnione teź od WIBOR3M. Jednakże średni
    WIBOR3M obowiazujacy w danym miesiącu liczą (w przybliżeniu) z dwóch miesiecy
    poprzedniego kwartału. Stąd aktualnie obowiązujący WIBOR3M jest liczony z
    sierpnia i września i dlatego jest taki duży. Od 1 stycznia 2003 radykalnie
    spadnie bo będzie liczony na bazie listopada i grudnia. Tensor1
    PS. Jeżeli chcesz zarabiać, to pamiętaj zawsze, że przekazywane informacje
    muszą być prawdziwe. Na tej liście ludzi nie oszukasz.

  • 15. Data: 2002-12-30 13:59:29
    Od: t...@p...onet.pl

    > A jaki, ja nie mogę go znależć.
    > PZDR

    Kredyt mieszkaniowy EKSTRALOKUM (zabezpieczeniem jest hipoteka). Adres:
    www.kredytbank.pl.

  • 16. Data: 2002-12-30 14:03:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Kredyt mieszkaniowy EKSTRALOKUM (zabezpieczeniem jest hipoteka). Adres:
    > www.kredytbank.pl.

    Podaje adres dokładny, jakbyś miał kłopoty za znalezieniem

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/
    kredyty_pozyczki/kredyt_ekstralokum/oprocentowanie_E
    KSTRALOKUM

    Tensor1.

  • 17. Data: 2002-12-30 21:27:03
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    a na stronie Kredyt Banku podają inne stawki możesz sobie sprawdzić kredyt
    mieszkaniowy EKSTRALOKUM na stronie
    www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produkty_uslu
    gi/kredyty_pozyczki/kred
    yt_ekstralokum/oprocentowanie_EKSTRALOKUM

    CHF od 6,03%, PLN od 7,65%

    chyba że te podawane są dla zwykłych śmiertelników, a Ty masz "chody"

    Yerry

  • 18. Data: 2002-12-30 21:30:29
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Ja rozumiem że na tej stronie pojawiają się tyko pracownicy Kredyt Banku,
    którzy nie dość że nie znają produktów innych banków to jeszcze własnych.
    Poczytajcie sobie dokładnie na stronach KredytBanku ,stawki się nieco różnią
    od podawanych przez was. Chyba że nie jestem zbyt bystry i nie mogę tego
    znaleźć.

    Yerry>

  • 19. Data: 2002-12-30 23:46:27
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Witaj!

    > Ja rozumiem że na tej stronie pojawiają się tyko pracownicy Kredyt Banku,

    Na jakiej stronie kolego?

  • 20. Data: 2002-12-31 08:05:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > od podawanych przez was. Chyba że nie jestem zbyt bystry i nie mogę tego

    Jeszcze raz podaje Ci pełny adres strony zawierajacej aktualne oprocentowanie
    kredytu EKSTRALOKUM. Oprocentowanie kredytu w PLN w miesiacu grudniu wynosi
    7,65%. Oczywiście w miesiącu styczniu oprocentowanie to zmieni się zgodnie ze
    zmianą WIBIOR3M. Twoje złośliwości są całkowicie nie na miejscu. Tensor1

    Adres:
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_pozyczki/k
    redyt_ekstralokum/oprocentowanie_EKSTRALOKUM

    PS Nie byłem i nie jestem procawnikiem KB. Po prostu nie lubie jak ktoś na tej
    liście podaje fałszywe informacje.