  • 1. Data: 2009-01-23 15:32:21
    Temat: reklamacja w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Donoszę grupie, że mBank uznał moją reklamację dotyczącą karty Visa, w
    której zaproponowałem bankowi bezwarunkowy zwrot opłaty za wydanie karty
    oraz przyznanie 3-miesięcznego okresu bez oprocentowania, pomimo otwierania
    karty poza czasem, w którym obowiązywała ta promocja.

    Jedynym powodem reklamacji była opieszałość mBanku w wydawaniu mi karty.

    marekz

  • 2. Data: 2009-01-23 16:54:05
    Temat: Re: reklamacja w mBanku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 16:32, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    Gratuluję i pozdrawiam !

    szczurwa

  • 3. Data: 2009-01-23 20:28:50
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > otwierania karty poza czasem, w którym obowiązywała ta promocja.
    >
    > Jedynym powodem reklamacji była opieszałość mBanku w wydawaniu mi karty.

    No to gratuluję, szczególnie że do tej pory wszystkie moje wystąpienia
    pisemne do mBanku były totalnie ignorowane. Łącznie z pismami składanymi
    w centrum finansowym na Sentatorskiej za pobraniem pieczątki "wpłynęło
    dnia" + podpis pracownika na kopii pisma. Ale to dotyczyło większych spraw.

  • 4. Data: 2009-01-23 23:14:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 21:28, Poldekk <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > dnia" + podpis pracownika na kopii pisma. Ale to dotyczyło większych spraw.

    I co ? Udało Ci się pozamiatać te sprawy ?

  • 5. Data: 2009-01-24 06:39:23
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    szczurwa wrote:

    > I co ? Udało Ci się pozamiatać te sprawy ?

    Nie, ponieważ jedyne wyjście to założyć sprawę w sądzie.

  • 6. Data: 2009-01-24 08:38:34
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-24, Poldekk <n...@g...pl> wrote:

    > Nie, ponieważ jedyne wyjście to założyć sprawę w sądzie.

    Ja się długo odwoływałem o 0.03 pln (odsetki za kredyt odnawialny, źle
    naliczone, tj inaczej niż na infolinii ktoś przekazał). Dostałem i
    przeprosiny, i 0.03 pln, i kubeczek.
    Wiem, kubek można za 10 zeta mieć w dowolnym sklepie i jest z czego kawę
    pić, ale móc znajomym pokazać pismo że mBank się pomylił i przeprasza i
    'drobny upominek' - bezcenne :p

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 7. Data: 2009-01-24 11:30:18
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl>

    Z ciekawosci: czy mBank zmiescil sie w 30-dniowym terminie odpowiedzi?

    Bo ja czekajac na odpowiedz na reklamacje w sprawie wniosku o KK mBanku,
    wyrobilem sobie karte u konkurencji. Po 45 dniach mBank jeszcze sie nie
    wykichal z odpowiedzia.

  • 8. Data: 2009-01-24 13:12:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley. st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo ja czekajac na odpowiedz na reklamacje w sprawie wniosku o KK mBanku,
    > wyrobilem sobie karte u konkurencji. Po 45 dniach mBank jeszcze sie nie

    Odpowiedzi na piśmie w ogóle nie dostałem i chyba w ogóle nie dostanę. Nie
    dostałem zresztą jak na razie żadnej oficjalnej odpowiedzi banku. Nie
    dostałem też zwyczajowego potwierdzenia przyjęcia reklamacji mailem, ani
    telefonicznie (mam naturalnie potwieerdzona kopię z cufu). Trochę to może
    wynikać z mojej winy, bo poprosiłem w treści reklamacji o odpowiedź na
    piśmie w przypadku nieuznania jej w całości lub w części, no a została
    akurat uznana w całości. Nie loguję się zbyt często do mBanku, więc nie wiem
    kiedy dokładnie została rozpatrzona.

    Pisemną reklamację złożyłem 15 grudnia. Na wyciągu generowanym 23 grudnia
    już widniało oprocentowanie kredytu 0%, czyli tempo jak na mBank szybkie.

    marekz

  • 9. Data: 2009-11-21 16:25:29
    Od: "dr dr" <barex77@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    Witam,
    ja czekam obecnie na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej niesłusznie pobranych odsetek
    od transakcji na KK i 30 dni póki co rozciągnęło się na 90 dni. oczywiście czekam na
    \'krotność\' kolejnych 30. żałosne, tym bardziej, że dopominam się: 1. o swoje, 2. o
    niewielką kwotę.