-
1. Data: 2005-07-15 14:46:14
Temat: reklamacje w bankach
Od: "j." <j...@p...onet.pl>
Witam,
jaka jest ściezka reklamacyjna w przypadku gdy Dział reklamacji danego banku
wykazuje sie skrajną niekompetencją ?
Komisja nadzoru Bankowego- jakieś federacje konsumentów czy stowarzyszenia banków ?
Pewien bank pozwolił sobie na żenującą pomyłkę, ustnie i na zorganizowanym
spotkaniu mówią jedno, ale jeśli chodzi o oficjanle stanowisko na piśmie to kluczą.
Jest to o tyle wyjasnialne że pomyłka dotyczy podstaw bezpieceństwa- weryfikacji
po podpisie właścicieli konta, które to podpisy bank zniszczył zanim wprowadził
do systemu informatycznego i potem wypłacal pieniądze z konta (zdaniem
włascicieli nie tylko osobom upoważnionym)
W ramach rekomprnsaty mieli nawet prowadzić rachunek bez opłat przez pół roku,
ale skończyło się na dwóch tygodniach.....
od momentu zgłoszenia minęło juz 3 lata, bank po 2 latach zorganizował spotkanie
z dyrektorami pionów po którym zostały podpisane nowe umowy, a podpisy zostały
wprowadzone do systemu.
tym niemniej zdaniem włascicieli konta bank powinien:
- potwierdzić że z konta nei korzystały osoby nie upoważnione
- zrekompensować tak długie "naprawianie" sprawy
ale po dobroci nie chce......
j.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-07-15 15:14:23
Temat: Re: reklamacje w bankach
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
2005-07-15 16:46- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy j.,
gdy pisał(a):
> jaka jest ściezka reklamacyjna w przypadku gdy Dział reklamacji danego banku
> wykazuje sie skrajną niekompetencją ?
A któryż to bank, jeśli można wiedzieć?
--
**** ****
**** Make it idiot-proof ****
**** and someone will make a better idiot ****
**** ****
**** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****
-
3. Data: 2005-07-15 15:29:19
Temat: Re: reklamacje w bankach
Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
> od momentu zgłoszenia minęło juz 3 lata, bank po 2 latach zorganizował
> spotkanie z dyrektorami pionów po którym zostały podpisane nowe umowy, a
> podpisy zostały wprowadzone do systemu.
>
> tym niemniej zdaniem włascicieli konta bank powinien:
> - potwierdzić że z konta nei korzystały osoby nie upoważnione
> - zrekompensować tak długie "naprawianie" sprawy
>
> ale po dobroci nie chce......
Kodeks Cywilny
Art. 731. Roszczenia wynikające ze stosunku rachunku bankowego przedawniają
się z upływem lat dwóch. Nie dotyczy to roszczeń o zwrot wkładów
oszczędnościowych.