  • 11. Data: 2022-12-07 16:48:17
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Robią przekręty na różnych przychylnych ustaw[k]ach i tyle.

    -----

  • 12. Data: 2022-12-07 16:52:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cimoszewicz zapewne był antysocjalistycznym opozycjonistą przed paroma miesiącami
    ($$$) w Charłart Kolidż.
    Co jak co, ale na wykładzie o ubezpieczeniach był.

    -----
    > Wskazanie reprezentanta jest wyłączną decyzją kraju, nie wymaga żadnego rodzaju
    potwierdzenia czy zgody ze strony

  • 13. Data: 2022-12-07 17:44:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 gru 2022 o 12:26, szacowny Olin swą przemowę do
    bliźnich wsparł przedmową do Indeksu Ksiąg Zakazanych:

    = "Przez stulecia Kościół święty był ofiarą prześladowań, z wolna
    = pomnażających szeregi bohaterów, którzy wiarę chrześcijańską
    = pieczętowali własną krwią; ale dzisiaj piekło wspiera
    = straszniejszy jeszcze oręż przeciw Kościołowi, zdradliwy,
    = banalny i szkodliwy: złowrogą maszynę drukarską"

    [jakie to szczęście, że owa diabelska maszyna ustępuje dziś
    międzynarodowym sieciom komputerowym, Internetem nazwanych...]

    Wstrząśnięty jestem m_nogością jutubowych pornoli opowiadających
    dzieje: rzekomej cyganki Esmeraldy, Quasimoda, Frolla... Widownia
    chyba zna słowa na pamięć, gdyż często chętnie śpiewa... Francuzy
    najwyraźniej mają jednoznaczny stosunek tak zwany do wszystkiego,
    co opisał Hugo...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2022-12-07 17:46:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 16:52:29 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    potwierdzenia czy zgody ze strony

    > Cimoszewicz zapewne był antysocjalistycznym opozycjonistą przed paroma miesiącami
    ($$$) w Charłart Kolidż.
    > Co jak co, ale na wykładzie o ubezpieczeniach był.

    Widzisz różnice między prywatnym (Harvard) a państwowym (NBP)?
    Czy może gloryfikujesz stan faktyczny, że pisiory zrobiły z NBP prywatny folwark?

  • 15. Data: 2022-12-07 19:39:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oj tam, oj tam:
    www.onet.pl/styl-zycia/fundacja-sexedpl/jak-wygladaj
    a-penisy-kaczorow/j5kfqy0,30bc1058

    -----
    > Gdybym nie uważał argumentów ad personam za poniżej pasa, to napisałbym, że w
    świetle ostatnich rewelacji to właściwy członek na

  • 16. Data: 2022-12-07 19:45:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na tak, to był przecież Charłart z każdego sklepu z Charłartami.
    Coś jak prywatny milion dla Walesy od prywatnego Holiłód.
    Lub prywatny Gasprom dla prywatnego Szredera.
    A tamten Polska Kasa Opieki dla taksówkarza z Kongresu Lewych Dochodów to czyj był, w
    kawałku przynajmniej??

    -----

  • 17. Data: 2022-12-07 21:24:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 19:39:45 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    świetle ostatnich rewelacji to właściwy członek na

    > Oj tam, oj tam:
    > www.onet.pl/styl-zycia/fundacja-sexedpl/jak-wygladaj
    a-penisy-kaczorow/j5kfqy0,30bc1058

    Hmm, Kura raczej nie miał problemu z członkiem typu ukazanych w filmie "Europa,
    Europa".
    Ale to "jak wyglądają _penisy_kaczorów_" w kontekście jego słynnej wypowiedzi "będę
    bulterierem kaczyńskich" - aż się prosi o
    s/bulterierem/penisem/g ;>
    Czasem napiszesz coś, co ma więcej sensu niż sądzisz ;P

  • 18. Data: 2022-12-07 21:36:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 19:46:25 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Na tak, to był przecież Charłart z każdego sklepu z Charłartami.

    Dokładnie.
    Tylko drogego sklepu.
    Sprawdź sobie, jakie ma endowment.

> [...]
    > Lub prywatny Gasprom dla prywatnego Szredera.
    > A tamten Polska Kasa Opieki dla taksówkarza z Kongresu Lewych Dochodów to czyj był,

    Włoski i prywatny.
    Dopiero za pisiorów przepłaciłeś mocno za to, by znów był "polski".
    I żeby jego prezes, "złote dziecko pis", biegał osobiście na nowogrodzką, żeby błagać
    jarusia o to, by wziął u niego preferencyjny kredyt na budowę dwóch wież "srebrnych a
    skromnych", boto na pewno będzie najlepszy interes w jaki moźna włożyć kasę
    deponentów i przynieść największe zyski "właścicielowi".
    Tyle że "właściciel" to ani Polska, ani PZU, tylko pisiory.

  • 19. Data: 2022-12-08 11:40:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Dec 2022 07:21:35 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > iekawe właściwie, kto opłaca takiego "alternate"

    ChGW, ale raczej na pewno nie jest to Ojciec Inkasent.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2022-12-08 19:46:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 12:26:52 UTC+1 Olin napisał(a):
    > Była wolna posada na stanowisku Alternate Executive Director w
    > Waszyngtonie, ale się zbyła. Dostał ją najlepszy możliwy kandydat, czyli
    > Jacek Kurski. Kandydaturę zgłosił Glapiński.

    Nie znam się to się zapytam' czy ten Bank Światowy też od PISu uzależniony i musiał
    przyjąć Kurskiego?
    Niezależny teb EBŚ nie jest, czy zależny od "małego Jarka"?