  • 11. Data: 2010-09-16 12:44:27
    Temat: Re: rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
    Od: Mindek <m...@g...com>

    To ile masz papiera % w portfelu, czyli jak poparta jest wiara? 5%,
    10%, 15%.

  • 12. Data: 2010-09-16 13:30:28
    Od: k...@p...onet.pl

    > To ile masz papiera % w portfelu, czyli jak poparta jest wiara? 5%,
    > 10%, 15%.
    ================================
    6% portfela

    kroovka

  • 13. Data: 2010-09-16 13:32:25
    Od: k...@p...onet.pl

    > ================================
    > 6% portfela
    >
    > kroovka
    Gdy cena bedzie szla z 3 na 4 grosze to też kupisz. Polecałem.

    kroovka

  • 14. Data: 2010-09-16 14:14:55
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Przyznam się do 2mln PDA brane po 2gr, wziąłbym więcej, ale czekam na
    wza, może pojawią się przecieki czy wyniki są do zrealizowania.

    Wybierasz się może na walne?

  • 15. Data: 2010-09-23 20:41:05
    Temat: Re: rusza Techmez a potem EEX
    Od: Jan Burkacki <j...@g...com>

    On 15 Wrz, 14:03, k...@p...onet.pl wrote:
    > zatem mamy pore na EEX
    > kroovka

    Faktycznie, EEX ładnie pojechał, z testem poprzedniego szczytu.

    Coś nowego masz na celowniku Kroovka?

  • 16. Data: 2010-09-24 13:13:36
    Od: k...@p...onet.pl

    > Faktycznie, EEX ładnie pojechał, z testem poprzedniego szczytu.
    >
    > Coś nowego masz na celowniku Kroovka?

    -----------------

    teraz po EkoExporcie przyjdzie pora na Causa-tu 100% wrzost nastapi sadze do
    konca roku czyli do 6 groszy, czyli po splicie do 30 groszy.

    powodzenia

    Na razie chwilowe powolne wzrosty na EEX

    kroovka

  • 17. Data: 2010-09-24 13:29:15
    Od: k...@p...onet.pl

    Mozna sie bylo spodziewac ze Walne zwmocni wiarygodnosc ostatnich
    dwumiesieczych kontraktow i wyceny na poziomie obecnie 6-7 zlotych.

    Zmiany w technologii, zapowiadane przeciez wczesniej, odgrywaja role
    wyznacznika na rynku swiatowym swoja innowacyjnoscia...nareszczie to
    Świadkowie widzieli....

    kroovka

  • 18. Data: 2010-09-24 13:46:52
    Temat: Techmez - EEX - CAUSA - HMSG o ile beda gry militarne