  • 31. Data: 2010-08-13 16:45:50
    Temat: Re: s&p 500 -cet
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > tak jestem ze wsi

    Nie to że mam coś przeciwko ludizom nazwijmy to "ze wsi", ale swoją drogą to
    mógł byś trochę popracować nad retotyką....

    Retoryka
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Retoryka

    "[...]Retoryka - krasomówstwo, sztuka wymowy, umiejętność dobrego i
    rzetelnego przekonywania słuchaczy, [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2010-08-13 16:52:18
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Sie, 18:45, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > "[...]Retoryka - krasomówstwo, sztuka wymowy, umiejętność dobrego i
    > rzetelnego przekonywania słuchaczy, [...]".

    nie mam czasu

    piszę i szyję wykręcam, tv mam za lewym barkiem, wymagany obrót tzw.
    skręt lewy o 90 - 120 stopni

    stąd czasami ogladajac tv opuszczam litery, robie błędy niewybaczalne,
    wybaczcie panienki buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    wasze zdrowie

  • 33. Data: 2010-08-13 17:06:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >stąd czasami ogladajac tv opuszczam litery, robie błędy niewybaczalne,
    >wybaczcie panienki buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    To ja ci kolego Charlie zadedykuję felieton Stanisłąwa Michalkiewicza którym
    to raziłem do tej pory lewacką część tegoż forum (doprowadzając ją czasami
    do wybuchów agresji i obelg - patrz Viper i XXL).

    Czekiści wespół z "Bezbożnikiem"
    http://wirtualnapolonia.com/2010/08/13/stanislaw-mic
    halkiewicz-czekisci-wespol-z-bezboznikiem/

    "[...] "Nikt nie jest zadowolony ze swojej fortuny, każdy - ze swego
    rozumu" - zauważył książę Franciszek de La Rochefoucauld. Można do tego
    dodać, że stopień tego zadowolenia jest tym wyższy, im mniejsza jest
    zdolność do samokrytycyzmu. Krótko mówiąc - im większy dureń, tym bardziej z
    siebie zadowolony. [...]".

    Jakoś ten wstęp tak bardzo mi spasował do tego twojego "buhahahha" oraz
    "Waszego zdrowia" zagorzały katoliku Charlie - gorący zwolenniku Jarosława
    Kaczyńskiego .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2010-08-13 17:13:36
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Sie, 19:06, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    > "Waszego zdrowia" zagorzały katoliku Charlie - gorący zwolenniku Jarosława

    odpowiem słowami których użyłby Michalkiewicz

    WSIoków nie ma ale są

    to WSIoki ta ruska zbydlęcona banda której nie ma zorganizowały noc
    pogardy i nienawiści do krzyża

  • 35. Data: 2010-08-13 17:25:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >odpowiem słowami których użyłby Michalkiewicz
    >WSIoków nie ma ale są
    >to WSIoki ta ruska zbydlęcona banda której nie ma zorganizowały noc
    >pogardy i nienawiści do krzyża

    A mnie się wydaje że mniej do krzyża, a bardziej do twojego nieżyjącego
    idola i jego zakłamanej ekipy ...

    Oświadczenie Wojciecha Jasińskiego - Ministra Skarbu Państwa.
    http://tiny.pl/h7ngm

    "[...] Oświadczam, że w żadnej rozmowie z Markiem Jurkiem - Marszałkiem
    Sejmu nie powiedziałem "Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele"[...]".

    Już zapomniełes kolego Charli dlaczego Marek Jurek odeszedł z PiS-u - gorący
    katoliku, grupowy obrońco krzyża ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2010-08-16 18:32:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    bz

    utrzymuję long

  • 37. Data: 2010-08-17 17:29:57
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Sie, 20:32, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > bz
    >
    > utrzymuję long

    zgodnie z planem rośnie, nie widzę podstaw do zamkniecia LONG

    buhaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 38. Data: 2010-08-17 17:49:52
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-08-2010 o 19:29:57 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > On 16 Sie, 20:32, Charlie delta <c...@g...com>

    > zgodnie z planem rośnie, nie widzę podstaw do zamkniecia LONG
    >
    > buhaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    haha bu tez sie ciesze. Przekroczenie 1120 moze dac nowy impuls.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 39. Data: 2010-08-18 19:27:34