  • 1. Data: 2004-08-18 18:05:50
    Temat: security code do eKarty
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    witam!

    jak znalezc security code do eKarty skoro na rewersie nie ma zadnych
    cyferek? Pamietam ze kiedys byla na www.bidpay.com informacja co nalezy
    wpisac zamiast tego, ale teraz nie moge tego znalezc i mam problemy z
    dokonaniem platnosci... pomozcie ! :)

  • 2. Data: 2004-08-18 18:12:07
    Temat: Re: security code do eKarty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    r-a-d <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nalezy wpisac zamiast tego, ale teraz nie moge tego znalezc i mam
    > problemy z dokonaniem platnosci... pomozcie ! :)

    Powinen przyjsc osobna przesylka - jak PIN do karty
    http://www.PRnews.pl