  • 11. Data: 2011-10-20 06:44:21
    Temat: Re: silver
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Idzie. Z powodu czarnych kresek i odległości między szczytami (33 sesje)
    > powinniśmy dotknąć w przyszłym tygodniu dotknąć niebieskiej linii:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7f271b1fbbd33e
    .html

    Kurna kolego kc, kiedyś to wróżyli z linii rąk, tudzież z szklanej kuli a
    tera widzę w modzie zaczyna być niebieska linia .... :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-10-20 06:58:55
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Rzeź odwołana ...

    http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesji-czwartkowej
    -t3361.html#p21910

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-10-20 08:22:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Rzeź odwołana ...
    >
    > http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesji-czwartkowej
    -t3361.html#p21910

    Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804b
    f66f59.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-10-20 08:40:50
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    -t3361.html#p21910

    > Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804b
    f66f59.html

    to co narysowałeś - to jest hiperbola, Endriu

    przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05 08:00

  • 15. Data: 2011-10-20 08:43:13
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05 08:00

    Wyżej pisałem o silver bo znienacka w wątek "silver" wkleiłeś jakiegoś
    banana wyciąganego za uszy.

  • 16. Data: 2011-10-20 11:12:50
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Kurna kolego kc, kiedyś to wróżyli z linii rąk, tudzież z szklanej kuli a
    > tera widzę w modzie zaczyna być niebieska linia .... :).

    Odkąd pamiętam, na giełdzie zawsze wróżono za pomocą kresek. To ty i Skippy
    próbujecie z kreski zrobić kulę, na razie wychodzi parabola albo hiperbola :).
    I nie o kolor tu chodzi (równie dobrze mógłbym ją zrobić perkalikową w
    kratkę), ale o to którędy jest poprowadzona.

    pozdrawiam
    kc

  • 17. Data: 2011-10-20 16:35:35
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Wyżej pisałem o silver bo znienacka w wątek "silver" wkleiłeś jakiegoś
    > banana wyciąganego za uszy.

    Faktycznie Endriu zmienił temat, a ja nieświadomie podczepiłem się pod niego.
    Sorry. Ale twoje "banana", to co? Człowiek, wydawałoby się obeznany od lat z
    rynkami, też nazywa naszą wgpw banana? Wkurzają mnie te wszystkie analizy
    zachowań grubego, korsarza, żyda, itp. na portalach dedykowanych. Nie dziwię
    się kiedy widzę te określenia na onecie, wp czy im podobnych, ale tu?

    Nasza giełda nie jest banana ( w przeciwieństwie do wyborów- chociaż mogę sie
    mylić, nikt nie zna boskiego planu). Powiedziałbym nawet, że wgpw bardzo
    często wyprzedza ruchy innych giełd i wielu już to zauważyło.

    pozdrawiam
    kc

  • 18. Data: 2011-10-20 16:53:46
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mylić, nikt nie zna boskiego planu). Powiedziałbym nawet, że wgpw bardzo
    > często wyprzedza ruchy innych giełd i wielu już to zauważyło.

    no własnie dlatego wyprzedza
    to jest zaleta, że płytka banana wyprzedza ciężka banana
    wszędzie się znajdą pozytywy

  • 19. Data: 2011-10-20 17:15:11
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > no własnie dlatego wyprzedza
    > to jest zaleta, że płytka banana wyprzedza ciężka banana
    > wszędzie się znajdą pozytywy

    Nie czekajmy więc na to jak otworzą się stany. Lepiej niech oni czekają jak
    my się zamkniemy.

    A ostatnio : "kupujcie zlotówki, sprzedajcie forinty". :)

    kc

  • 20. Data: 2011-10-20 18:42:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05 08:00

    Nie wiem co ty Skippy wypatrzyłes na tym wykresie, ale ja mam pomysł na nową
    nazwe tego setupu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/823fba25d5
    9f065b.html

    "Formacja krojonych plasterków".

    Ciekawe jak zachowa się wykres, bo dywergancja powinna wskazywać na mocny
    wystrzał w górę poza górne ograniczenie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/