  • 1. Data: 2003-12-26 11:55:48
    Temat: skarbiec akcje
    Od: "Kuba Osuch" <k...@g...pl>

    Witam
    W jaki fundusz akcji warto inwestowac ?
    Wybralem skarbiec akcje czy jest to dobra decyzja.
    Dzieki za pomoc.

    Kuba Osuch
    k...@b...net
    +48501203739

  • 2. Data: 2003-12-27 18:18:04
    Temat: Re: skarbiec akcje
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Kuba Osuch" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W jaki fundusz akcji warto inwestowac ?
    > Wybralem skarbiec akcje czy jest to dobra decyzja.
    > Dzieki za pomoc.

    przyłączam się do pytania, ale proszę rozszerzyć o numery totolotka.

  • 3. Data: 2003-12-27 22:15:53
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Kuba Osuch wrote:

    > W jaki fundusz akcji warto inwestowac ?
    > Wybralem skarbiec akcje czy jest to dobra decyzja.

    Sam chciałbym wiedzieć, ale nikt tu nie jest raczej jasnowidzem.
    Niedawno zainwestowałem w SEB3 Akcji i straciłem w ciągu tygodnia ok.
    0,5% więc się wycofałem. Fachowcy raczej chyba nie wróżą obecnie
    świetlanej najbliższej przyszłości funduszom akcyjnym ze względu na -
    jak twierdzą - wysoki wskaźnik WIG20. Może bezpieczniej jest więc włożyć
    w fundusz obligacyjny lub inny "stabilny". Ale ja się w sumie nie znam.
    A poza tym, czy to nie jest pytanie raczej na news:pl.biznes.wgpw ?

  • 4. Data: 2003-12-28 20:26:03
    Od: m...@p...gazeta.pl

    Uwaga wielki jasnowidz się zbliża:)
    Skarbiec akcja jest funduszem mało wrażliwy na małe wachania wigu w okolicach
    do -0,5 Często zyskuje. Jednak po zainwestowaniu nie będziesz mógł z niego
    wyjść Jak niektórzy mówią czas odkupienia trwa 2 dni gdyż jest to zapisane w
    statucie Skarbiec często też nawala z terminami. Seb ma terminy wykupu już na
    następny dzień. Przy uwzględnieniu że masz silną psychikę (spadki wig) i nie
    zrezygnujesz w trakcie roku możesz zyskać gdyż jak zwykle fundusze na koniec
    roku muszą wypracować jakieś zyski. Ten rok powinien przynieść sporo dobrych
    informacji wzrost PKB Jeżeli tylko uspokoi się sytuacja w iraku możemy mieć
    wzrosty. Skarbiec i CAIB to najepsze wg mnie fundusze. ihmo Oczywiście że
    wskaznik jest wysoki ale jeszcze nie najwyższy jak wskazuje poprzedni szczyt.
    Gospodarka ruszyła z miejsca większe inwestycje muszą przyciągnąć kapitał. Jest
    jeszcze zapas wkroczenia zprywatyzowanych firm na giełdę - na nowe akcje zawsze
    jest popyt. Do 2000 możemy dojść - jeszcze jest spory zapas

  • 5. Data: 2003-12-29 09:02:14
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Populares <n...@g...pl> napisał(a):

    > Niedawno zainwestowałem w SEB3 Akcji i straciłem w ciągu tygodnia ok.
    > 0,5% więc się wycofałem.

    Bez przesady - popatrz jak WIG sobie skacze... ja po pół roku w PKO/CS jestem
    na zero bo ostatnie wzrosty ledwie nadrobily to co w lipcu kupilem na górce.
    I wcale sie nie zamierzam wycofywac.
    Podstawa inwestycji w fundusze akcji to systematycznosc, konsekwencja i
    nieuleganie panice ani chwilowym jazdom w dół.
    Srednio po roku mozesz porownac dany fundusz w zestawieniu z innymi,
    najlepiej inwestujacymi na troche roznych rynkach.
    Podziel sobie kase na 3-5 funduszy typu Skarbiec Akcja, Skarbiec Net, City
    Akcja; do tego jakies fundusze typu Top Ameryka, Top Europa i wtedy porównuj
    czy dane fundusze przynosza wieksze czy mniejsze zyski

    Franz

  • 6. Data: 2003-12-29 09:11:07
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    m...@p...gazeta.pl napisał(a):

    >wzrost PKB Jeżeli tylko uspokoi się sytuacja w iraku możemy mieć
    >wzrosty.

    Irak jest daleko... bardziej bym patrzyl na ledwo zipiace Niemcy, Francje i
    reszte UE...
    Slabe wyniki gospodarki europejskiej, zwiazki blokujace czesc reform
    socjalnych w eurolandzie - to bardziej wplywa na nasza sytuacje niz to co sie
    dzieje w Iraku.
    Oczywiscie to co sie dzieje w Stanach: mniejsze lub wieksze widmo BSE,
    sytuacja w Iraku, kampania wyborcza nie jest bez znaczenia a paradoksalnie ma
    wieksze znaczenie dla polskiego budzetu.
    Dolar leci vs Euro i pewnie sprawdza sie prognozy o jezdzie az do 1.3*
    Poniewaz mamy jakies 65% dlugu zagranicznego w euro wiec cieszyc sie moga
    tylko eksporterzy bo rozliczaja sie w euro; ale dla naszego dlugu taka
    sytuacja jest gleboko niekorzystna...
    Ja tam sobie dedukuje ze i tak zle i tak niedobrze wiec... pewnie bedzie
    lepiej :)

    Franz