  • 1. Data: 2008-07-05 14:02:00
    Temat: slipy z ALMY - bledna data waznosci karty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Wlasnie zauważylem, że ALMA zle drukuje slipy - ciekaw jestem czy to
    dotyczy tylko mojej karty, może tylko kart z chipem? Pojde tam zaplacic
    innymi kartami, ale może ktos z was ma i sprawdiz slipa z ALMY.

    Karta VC z chipem z Toyota Banku na wszystkich slipach pokazuje datę
    ważności 03/09 (i taki ma nadruk) a w ALMIE drukują zawsze 02/09 -
    czyżby nie umieli odczytać? Powtarza się to na każdym slipie z ALMY w
    Promenadzie, ale pewnie w inyych tez tak będzie bo to chyba ich
    oprogramowanie.

    Poza tym przyjęło się, że standardowo na slipach drukowane są ostatnie 4
    cyfry karty a w ALMIE akurat wszystkie początkowe, bez ostatnich 4 -
    trochę to wkurzające.
    *** blad ***