  • 1. Data: 2006-09-18 21:06:29
    Temat: splata kredytu-waluta
    Od: "laush" <laush@SPAM____martel.pl>

    witam
    prosze o rade czy bedzie to oplacalne
    zarabiam w USD i biore kredyt w banku w ktorym mozna splacac bezposrednio
    CHF
    moje pytanie: czy bedzie mi sie oplacalo skupowac CHF sprzedajac USD (gdzie
    by
    to mozna bylo w Polsce robic bezposrednio unikajac wymian USD->PLN,
    PLN->CHF)
    czy lepiej bedzie sprzedawac USD na PLN i wplacac PLN po kursie banku
    bank ten to Nordea
    dziekoje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-19 10:52:46
    Temat: Re: splata kredytu-waluta
    Od: "jos" <b...@g...pl>

    > prosze o rade czy bedzie to oplacalne
    > zarabiam w USD i biore kredyt w banku w ktorym mozna splacac bezposrednio
    > CHF

    z ciekawosci w jakim banku mozna splacac w CHF bez przewalutowania?

  • 3. Data: 2006-09-19 14:13:38
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    laush napisał(a):
> [...]
    > PLN->CHF)
    > czy lepiej bedzie sprzedawac USD na PLN i wplacac PLN po kursie banku

    Czesc

    Mam identyczna sytuacje. Jeszcze nie załatwiałem kredytu w Nordea wiec
    nie znam szczegółów. Ale i tak pewnie wezmę tam w CHF.
    Zwróć uwagę że Nordea ma dobre kursy walut (mały spread), choć nie wiem
    czy te same kursy sa stosowane do splat kredytów.
    Ostatnio wprowadzili też konta USD oprocentowane do nawet 4,8% tak wiec
    warto trzymac u nich dolary.

    Proszę o info jakbyś miał jakieś dane ile moze kosztowac przewalutowanie
    USD - PLN - CHF albo inne możliwości.

    Pozdrawiam
    Marek