  • 1. Data: 2012-11-19 20:08:55
    Temat: spółka cywilna + karta firmowa + mbank = paranoja
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Niezły ubaw nam zgotował mbank...
    Niby wygodnie się zakłada - wniosek przez internet, podpisanie przez
    internet... Trochę zamieszania było, bo jeden ze wspólników myślał że
    podpisał a nie podpisał, przez co jeden wniosek wygasł - ale mniejsza o to.
    Pewnego dnia - do jednego ze wspólników przyszła karta. Miał już dzwonić z
    awanturą że nie chciał wciskania żadnych kart - i w ostatniej chwili się
    okazało że to ta firmowa. Dlaczego do niego przyszło, z jego imieniem i
    nazwiskiem? Nie wiadomo - nawet nie on założył wniosek... Prawdopodobnie
    dlatego że podpisał ostatni, ale nawet nie chciało się nam tego dochodzić.
    Kij z tym.

    Ale jaja wyszły dopiero przy spłacie karty. Mianowicie... tylko ten jeden
    wspólnik ma opcję "spłać kartę"! Ja wiem że można zrobić przelew na rachunek
    karty - ale już np. sprawdzić jaka jest kwota pozostała do spłaty to się nie
    da...

    A najlepsze, że teoretycznie jako rachunek powiązany jest podany rachunek
    firmowy :)

    Czy mBank kiedyś wreszcie zrobi obsługę kart kredytowych normalnie? Przecież
    od kiedy mają karty kredytowe - nigdy nie potrafili tego zrobić tak żeby
    było wygodne w używaniu...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2012-11-20 00:13:34
    Temat: Re: spółka cywilna + karta firmowa + mbank = paranoja
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Nov 2012 19:08:55 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:
    > Niezły ubaw nam zgotował mbank...

    A konto osobiste (na codzien używane) też masz w mBanku?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-11-20 00:39:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 00:13:34 +0100, Marek napisał(a):
    > A konto osobiste (na codzien używane) też masz w mBanku?

    Tak - tak samo jak pozostali wspólnicy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2012-11-20 08:12:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Nov 2012 23:39:36 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:
    > Tak - tak samo jak pozostali wspólnicy.

    Wiesz, że jak wspólnik będzie miał zajęcie to blokada będzie też na
    "wspólnym" rachunku firmowym?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-11-20 11:16:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 08:12:13 +0100, Marek napisał(a):
    > Wiesz, że jak wspólnik będzie miał zajęcie to blokada będzie też na
    > "wspĂłlnym" rachunku firmowym?

    Wiem, trzeba być ostrożnym. Niestety mbank na razie pozostał jako konto
    firmowe, bo ciężko o jakąś sensowną alternatywę - mimo że jest drogi (płatne
    przelewy z konta firmowego).

    P.S. Masakrujesz pliterki, zrób coś z tym :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2012-11-20 13:34:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Nov 2012 10:16:53 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:
    > P.S. Masakrujesz pliterki, zrób coś z tym :)

    Hmm w oryginalny mój post byl 8bit utf8 i widzę go prawidłowo,
    natomiast Twój post zawierajacy cytat jest w iso i
    "zmasakrowal" moje pliterki.Twój czytnik chyba w cytacie pozostawil
    moj utf8, dodał Twój tekst w iso deklarujac w naglowku posta iso jako
    całość.

    --
    Marek