  • 141. Data: 2014-12-11 14:55:27
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-10, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi
    > nowego interfejsu, co oczywiście świadczy tylko o jego doskonałości, a
    > mojej głupocie :->

    Nie. O tym że dojebujesz się ze złośliwości, a nie merytorycznie.
    Tylko i wyłacznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 142. Data: 2014-12-11 15:38:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
    > Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.

    Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
    Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki
    jak inni. I tylko tyle.
    P.G.

  • 143. Data: 2014-12-11 22:44:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-11, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
    > Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki
    > jak inni. I tylko tyle.

    Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
    To się nie zmieniło.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 144. Data: 2014-12-12 11:03:55
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
    > To się nie zmieniło.

    Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło.
    Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły
    się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają
    przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest
    siła przyzwyczajenia.
    Teraz nie mam wyboru - muszę się zacząć przyzwyczajać do jakiegoś innego
    interfejsu i w tym sensie są one jednakowe - wymagają przyzwyczajenia się
    (większa funkcjonalność w tym sensie może być nawet wadą). Takiego działania
    jak zalogować się, aby się zapoznać w ogóle nie biorę pod uwagę. Jak się
    loguję to wyłącznie po to aby coś zrobić (jak mam z czymś problem to się
    wk.. ) a przyzwyczajenie przychodzi z czasem. Do tej pory wiedziałem, że to
    co chcę zrobić, najszybciej zrobię w starym więc nigdy się do nowego nie
    zalogowałem bo po co.
    Oglądanie czyjegoś programu to jak zapoznawanie się z nową grą - nie rajcuje
    mnie (gry odchorowałem na etapie Commodore64 i jestem uodporniony). A tak w
    ogóle to jakbym miał poświęcać czas na "zapoznawanie się" to jest masa
    innych programów które byłyby przed interfejsami banków.
    P.G.

  • 145. Data: 2014-12-12 19:22:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-12, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają
    > przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest

    Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć
    szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs
    wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin &
    klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.

    Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,
    mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy
    są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat
    i blogów uzewnętrzniających ich opinię.

    Oczywiście można się złościć na świat i tupać nóżką, ale nie wątpię, że decyzuję
    o tym podjął ktoś po gruntownych badaniach i na pewno założyli jakiś odsetek
    opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie
    decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 146. Data: 2014-12-13 10:19:41
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

> [...]
    > opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie
    > decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy.

    Co Ty myślisz, że takie projekty IT prowadzą technokratyczni geniusze? Nie. Tam jest
    walka o wpływy, chęć wybicia się, podlizania się zarządowi - jak w każdym korpo. W
    bankowości jest to w dodatku spotęgowane. W takim otoczeniu niektórzy będą do
    ostatniej kropli krwi bronić swoich czasem kretyńskich pomysłów.

  • 147. Data: 2014-12-13 10:23:27
    Od: r...@g...com

> [...]
    > wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin &
    > klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.

    Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych (bo bardziej
    skomplikowanych niż w starym systemie) sposobów wykonywania operacji, to nie jest
    postęp. Postęp byłby, gdyby użytkownik miał wybór.

> [...]
    > są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat
    Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić.

  • 148. Data: 2014-12-13 12:31:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-13, r...@g...com <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych

    Wg Twojej egoistycznej opinii. Tylko i wyłacznie.

    > Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić.

    Nie no, jasne. Najlepiej pisać wszystko dla kilku wybitnych i oświeconych
    anonimów z netu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl