-
141. Data: 2014-12-11 14:55:27
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-12-10, Maciek <m...@n...pl> wrote:
[...]
>> Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
>> Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i,
>> tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.
> Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi
> nowego interfejsu, co oczywiście świadczy tylko o jego doskonałości, a
> mojej głupocie :->
Nie. O tym że dojebujesz się ze złośliwości, a nie merytorycznie.
Tylko i wyłacznie.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
142. Data: 2014-12-11 15:38:44
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
news:slrnm8j8gr.bfm.proteus@pl-test.org...
> To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
> Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.
>
Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki
jak inni. I tylko tyle.
P.G.
-
143. Data: 2014-12-11 22:44:53
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-12-11, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:
[...]
>> To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
>> Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.
>>
> Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
> Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki
> jak inni. I tylko tyle.
Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
To się nie zmieniło.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
144. Data: 2014-12-12 11:03:55
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
news:slrnm8k42l.pg.proteus@pl-test.org...
>
>> Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
>> Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki
>> jak inni. I tylko tyle.
>
> Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
> To się nie zmieniło.
>
Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło.
Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły
się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają
przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest
siła przyzwyczajenia.
Teraz nie mam wyboru - muszę się zacząć przyzwyczajać do jakiegoś innego
interfejsu i w tym sensie są one jednakowe - wymagają przyzwyczajenia się
(większa funkcjonalność w tym sensie może być nawet wadą). Takiego działania
jak zalogować się, aby się zapoznać w ogóle nie biorę pod uwagę. Jak się
loguję to wyłącznie po to aby coś zrobić (jak mam z czymś problem to się
wk.. ) a przyzwyczajenie przychodzi z czasem. Do tej pory wiedziałem, że to
co chcę zrobić, najszybciej zrobię w starym więc nigdy się do nowego nie
zalogowałem bo po co.
Oglądanie czyjegoś programu to jak zapoznawanie się z nową grą - nie rajcuje
mnie (gry odchorowałem na etapie Commodore64 i jestem uodporniony). A tak w
ogóle to jakbym miał poświęcać czas na "zapoznawanie się" to jest masa
innych programów które byłyby przed interfejsami banków.
P.G.
-
145. Data: 2014-12-12 19:22:17
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-12-12, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:
[...]
> Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło.
> Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły
> się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają
> przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest
> siła przyzwyczajenia.
Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć
szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs
wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin &
klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.
Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,
mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy
są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat
i blogów uzewnętrzniających ich opinię.
Oczywiście można się złościć na świat i tupać nóżką, ale nie wątpię, że decyzuję
o tym podjął ktoś po gruntownych badaniach i na pewno założyli jakiś odsetek
opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie
decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
146. Data: 2014-12-13 10:19:41
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: r...@g...com
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
>
> Oczywiście można się złościć na świat i tupać nóżką, ale nie wątpię, że decyzuję
> o tym podjął ktoś po gruntownych badaniach i na pewno założyli jakiś odsetek
> opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie
> decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy.
>
Co Ty myślisz, że takie projekty IT prowadzą technokratyczni geniusze? Nie. Tam jest
walka o wpływy, chęć wybicia się, podlizania się zarządowi - jak w każdym korpo. W
bankowości jest to w dodatku spotęgowane. W takim otoczeniu niektórzy będą do
ostatniej kropli krwi bronić swoich czasem kretyńskich pomysłów.
-
147. Data: 2014-12-13 10:23:27
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: r...@g...com
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
>
> Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć
> szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs
> wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin &
> klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.
Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych (bo bardziej
skomplikowanych niż w starym systemie) sposobów wykonywania operacji, to nie jest
postęp. Postęp byłby, gdyby użytkownik miał wybór.
> Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,
> mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy
> są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat
> i blogów uzewnętrzniających ich opinię.
Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić.
-
148. Data: 2014-12-13 12:31:01
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-12-13, r...@g...com <r...@g...com> wrote:
[...]
>> Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć
>> szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs
>> wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin &
>> klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.
>
> Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych
Wg Twojej egoistycznej opinii. Tylko i wyłacznie.
>> Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,
>> mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy
>> są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat
>> i blogów uzewnętrzniających ich opinię.
>
> Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić.
Nie no, jasne. Najlepiej pisać wszystko dla kilku wybitnych i oświeconych
anonimów z netu.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl