  • 11. Data: 2003-03-22 12:13:41
    Temat: Re: stan konta - skarbowka
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Obywatel n napisał na grupę pl.biznes.banki następujące rzeczy:

    > Przecież nie piszę, że TRZEBA podać konto (jakiekolwiek, a już w
    > szczególności wszystkie). Piszę tylko, jak powiadomić US o nr swojego
    > konta, jeśli chce się otrzymać na nie zwrot podatku.

    Obydwaj (obie? oboje?) przeczytaliście niedokładnie mój post. Po
    pierwsze odrzucam możliwość wysyłania pieniędzy pocztą, ponieważ od tego
    roku koszty tej przesyłki obciążają _adresata_ czyli podatnika, a nie
    nadawcę, czyli US.
    Po drugie, napisałem, że aby tego uniknąć można podać US numer
    "czystego" konta. I zapytałem, czy tak czy siak, oprócz podanego przeze
    mnie dobrowolnie numeru, US będzie w stanie dobrać się także do innych
    kont i, jeżeli tak, to w jaki sposób: wysyłając zapytanie do _każdego_
    banku ("czy ma u was konto niejaki PZ?"), czy też informacje o
    _wszystkich_, _jakichkolwiek_ moich kontach US jest w stanie otrzymać w
    _jednym_ miejscu?

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 12. Data: 2003-03-23 21:09:45
    Od: "Lukis" <l...@p...onet.pl>

    a jakie sa warunki konieczne zeby placic podatki?
    jak moge placic podatek skoro moim jedynym udokumentowaniem dochodu jest
    informacja na stronie wirtualnego banku ze dostalem taki i taki przelew? :)
    to sie tylko zle moze skonczyc gdy sie skarbowka dowie ;)

  • 13. Data: 2003-03-23 21:15:13
    Od: k...@e...it (krzysztof)

    a ja dodam, ze jakbys mial dwa konta i sobie przelewal z jednego na drugie,
    to nawet mimo informacji z banku trudno by bylo jakis dochod wykazac

    Krzysiek

    Sponsor:
    Prova la convenienza di eBay: migliaia di articoli a prezzi senza confronto.

    Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=529&d=23
    -3

  • 14. Data: 2003-03-24 13:09:23
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    Lukis <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam takie pytanie
    > Posiadam konto w pewnym internetowym banku ;-) i dostaje przelewy na pewna
    > sume z zagranicy....
    > Czy skarbowka moze dowiedziec sie o kasie ktora dostaje na konto? Jesli tak
    > w jaki sposob?

    Jeśli chcesz, aby skarbówka się o tym nie dowiedziała, to nie pisz na grupę!
    Nie trzeba długo szukać, aby znaleźć:
    1. Nazywasz się Przemek Winiarski
    2. Mieszkasz w Łodzi
    3. Studiujesz na I roku UŁ (historię lub psychologię)
    4. Jeździsz samochodem Golf I 1.6D z r. 1985
    5. Lubisz gry komputerowe.

    Pozdrawiam
    jba2

  • 15. Data: 2003-03-24 13:34:23
    Od: g...@...pl

> [...]
    > 2. Mieszkasz w Łodzi
    > 3. Studiujesz na I roku UŁ (historię lub psychologię)
    > 4. Jeździsz samochodem Golf I 1.6D z r. 1985

    Dobre!!!
    Google RULEZ!