  • 1. Data: 2005-03-04 14:08:36
    Temat: swiadczenie emerytalne za luty 2005 + wyr?
    Od: "bercik" <s...@o...pl>

    Czy ktos wie cos na temat jakiegos "wyrównania" doliczonego do swiadczenia
    przedemerytalnego za miesiac luty 2005? Tak ogolnie ciesze sie ze dostalem ponad
    200 zł wiecej, ale chcialbym byc swiadomy czego dotyczy to wyrownanie, by po
    jakims czasie nie okazalo sie ze musze oddawac te pieniadze.

  • 2. Data: 2005-03-05 18:58:50
    Temat: Re: swiadczenie emerytalne za luty 2005 + wyr?
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Jest to nadplata podatku za ubiegly rok. ZUS, ktory teraz wyplaca Ci
    swiadczenie, zgodnie z ustawa przekazuje ja na poczet zaliczki za marzec, a
    jezeli ja przekroczy to zwraca lacznie z biezacymi swiadczeniami.