    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
    Date: Tue, 10 Nov 2009 13:40:18 +0100

    http://www.nie.com.pl/art10187.htm

    (...)
    Wreszcie jak >odwołaliśmy< te 5 milionów złotych, postanowiliśmy ten
    przestępczy proceder przerwać. Podkreślam, że zrobiliśmy to sami w okresie,
    gdy jeszcze można to było dalej robić. Jak długo jeszcze było to możliwe,
    nie wiem, tak samo jak nie wiem, od kiedy było to możliwe, zanim myśmy na to
    wpadli. Metodę tą nazwałem >dwoma kliknięciami<. Później zmieniłem na lepszą
    nazwę, czyli >ciastko<, bo chyba byliśmy z Elizą pierwszymi ludźmi, którzy
    ciastko zjedli i ciastko mieli".

    Na pendrive'ie znaleźliśmy dokładny film instruktażowy pokazujący, jak
    Michał i Eliza ogołacali bank. Widać na nim monitor komputera, na którym
    kolejne operacje na kilku kontach kończą się pełnym sukcesem - forsa
    cudownie się rozmnaża. Michał opisuje to tak:

    "Z Polbanku przelewa się jakąś kwotę na inne konto w innym banku. To
    dochodzi na drugi dzień. Wtedy wchodzi się na stronę Polbanku, na swój
    rachunek i klika się w tę opcję >odwołać przelew<. Forsa jest i tu, i tu, na
    jednym i na drugim koncie. Można sobie tak odwracać w nieskończoność".

    Z jakichś powodów para naszych bohaterów się rozstała. Michał pojechał
    szaleć nad morze, Eliza została pod Warszawą. O tym, że sprawa się wydała,
    Michał dowiedział się przez telefon od Elizy. Zadzwoniła, by mu powiedzieć,
    że w domu jest prokurator i policja. Michał w rozmowie z synem Elizy
    ustalił, że wspólniczka trafiła do aresztu: (...)

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !