-
1. Data: 2002-10-07 21:27:35
Temat: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
Witam wszystkich.
Oto jaka sytuacja przydazyla mi sie dzisiaj w empkiu we Wroclawiu.
Podchodze z gazeta do kasy, przy ktorej siedza dwie osoby. Pani z plakietka
praktykant i pan szkolacy owa pania. Mowie dzien dobry, podaje gazeta i
karte VE Inteligo. Pani przeciaga karte przez terminal i wpisuje kwote,
dwukrotnie bledna - zamiast 5 pln, 5 gr, pan nadzorujacy interweniowal i w
koncu udalo sie wpisac prawidlowa kwote. Nastepnie pan powiedzial, ze pinu
napewno nie trzeba bedzie podac (nie wiem skad to wiedzial, ale nie musze
przeciez wiedziec wszystkiego ;-). Ale najlepsze bedzie teraz. Po uzyskaniu
autoryzacji i wydrukowaniu slipa pan powiedzial, ze nalezy teraz wciasnac
przycisk 1 (ostateczne zatwierdzenie transakcji, ktore powinno nastapic po
sprawdzeniu podpisu) i pierwszy slip podac klientowi do podpisaniu, a na
drugim sprawdzic wydrukowany numer karty z tym ktory jest na karcie. Podpisu
nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
podpisywania.
I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
platniczych. Pozostawie to bez komentarza.
Pozdrawiam
Michał Witkowski.
-
2. Data: 2002-10-07 21:40:44
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: g...@p...gazeta.pl
>Podpisu
> nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
> podpisywania.
No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".
> I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
> platniczych. Pozostawie to bez komentarza.
No zgroza!
A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?
Pozdrowienia,
Glenn
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-10-07 21:49:25
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:3355.00002e08.3da1ff5b@newsgate.onet.pl...
> >Podpisu
> > nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
> > podpisywania.
>
> No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".
> > I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
> > platniczych. Pozostawie to bez komentarza.
> No zgroza!
>
> A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?
>
Rynek
Pozdr.
-
4. Data: 2002-10-07 22:20:08
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>
Michał Witkowski <m...@t...pl> w
<news:ansvj5$i91$1@news.onet.pl> napisał(a):
>> A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?
Zadzwoń do centrum autoryzacji i zgłoś, że punkt wymaga doszkolenia.
W BZWBK działa.
--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.
www.brywczynski.tk I have a workstation on my desk...
-
5. Data: 2002-10-08 00:42:05
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Fajas" <s...@w...pl>
> No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".
> > I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
> > platniczych. Pozostawie to bez komentarza.
Oki podpisuje sie Kubus Puchatek i co dalej, moge taka transakcje reklamowac
jako niepotwierdzona??
pozdrawiam Fajas
-
6. Data: 2002-10-08 06:19:09
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
"Fajas" <s...@w...pl> wrote in message news:antafd$90t$1@news2.tpi.pl...
> Oki podpisuje sie Kubus Puchatek i co dalej, moge taka transakcje
reklamowac
> jako niepotwierdzona??
po co od razu reklamować
po prostu jak przyjmą i oddadzą kartę zwrócić im uwagę na podpis i
stwierdzić, że chyba będą mieli problem z pobraniem kasy
pozdrawiam
Piotr
-
7. Data: 2002-10-08 07:10:54
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości
news:ant8bp.19c.1@Konrad.Brywczynski...
> Michał Witkowski <m...@t...pl> w
> <news:ansvj5$i91$1@news.onet.pl> napisał(a):
>
> >> A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?
>
> Zadzwoń do centrum autoryzacji i zgłoś, że punkt wymaga doszkolenia.
> W BZWBK działa.
>
Wysle dzisiaj maila do PolaCardu w tej sprawie. Dam znac, czy otrzymalem
jakas odpowiedz.
Pozdr.
-
8. Data: 2002-10-08 08:28:18
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki <p...@p...name>
Michał Witkowski <m...@t...pl> wrote (vide
<ansuab$evs$1@news.onet.pl>):
> Witam wszystkich.
>
> Oto jaka sytuacja przydazyla mi sie dzisiaj w empkiu we Wroclawiu.
> Podchodze z gazeta do kasy, przy ktorej siedza dwie osoby. Pani z plakietka
> praktykant i pan szkolacy owa pania. Mowie dzien dobry, podaje gazeta i
> karte VE Inteligo. Pani przeciaga karte przez terminal i wpisuje kwote,
> dwukrotnie bledna - zamiast 5 pln, 5 gr, pan nadzorujacy interweniowal i w
> koncu udalo sie wpisac prawidlowa kwote. Nastepnie pan powiedzial, ze pinu
> napewno nie trzeba bedzie podac (nie wiem skad to wiedzial, ale nie musze
> przeciez wiedziec wszystkiego ;-).
Bo to dlatego, że u VE (w przeciwieństwie do Maestro) można na pasku
zapisać czy ma być autoryzacja PINem, czy podpisem -- a na VE Inteligo
jest zapisane, że ma zawsze być podpisem.
--
Pshemekan
-
9. Data: 2002-10-08 13:46:29
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:anu0fr$h7q$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w
wiadomości
> news:ant8bp.19c.1@Konrad.Brywczynski...
> > Michał Witkowski <m...@t...pl> w
> > <news:ansvj5$i91$1@news.onet.pl> napisał(a):
> >
> > >> A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?
> >
> > Zadzwoń do centrum autoryzacji i zgłoś, że punkt wymaga doszkolenia.
> > W BZWBK działa.
> >
> Wysle dzisiaj maila do PolaCardu w tej sprawie. Dam znac, czy otrzymalem
> jakas odpowiedz.
>
Jak napisłaem, tak zrobiłem. Wysłałem maila o godzinie 15:34, a odpowiedz
przyszla juz o 15:39. Naprawde godna podziwu szybkosc. Taka dostalem
odpowiedz:
Dziekujemy za sugestie. Uwage przekaze opiekunowi wroclawskiego Empiku
Z powazaniem
Renata Gawkowska
tel/fax (0-22) 515 30 26
mobil 0-501 165 352
r...@p...com.pl
Tylko, ciekawe czy cos z tym zrobia, czy pisza tylko takie odpowiedzi na
odczepnego.
Pozdr.
-
10. Data: 2002-10-08 13:50:01
Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Tue, Oct 08, 2002 at 03:46:29PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= Witkowski wrote:
> Dziekujemy za sugestie. Uwage przekaze opiekunowi wroclawskiego Empiku
> Z powazaniem
> Renata Gawkowska
> tel/fax (0-22) 515 30 26
> mobil 0-501 165 352
> r...@p...com.pl
>
> Tylko, ciekawe czy cos z tym zrobia, czy pisza tylko takie odpowiedzi na
> odczepnego.
Renata zdecydowanie nie jest automatem ;-) polecam karty@sunsite
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki