  • 1. Data: 2012-08-01 22:23:45
    Temat: szybkie pytanie: Inteligo...
    Od: " " <b...@g...pl>

    Witajcie
    Plan:
    - otworzyć konto Inteligo
    - aktywować i zaraz zastrzec kartę
    Rezultat:
    Darmowe konto i wpłaty w oddziałach i agencjach PKOBP?

  • 2. Data: 2012-08-02 00:20:35
    Temat: Re: szybkie pytanie: Inteligo...
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Plan:
    > - otworzyć konto Inteligo
    > - aktywować i zaraz zastrzec kartę
    > Rezultat:
    > Darmowe konto i wpłaty w oddziałach i agencjach PKOBP?

    Takkk.

  • 3. Data: 2012-08-02 07:54:54
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    > Darmowe konto i wpłaty w oddziałach i agencjach PKOBP?

    Tak i stanie po jakąkolwiek wypłatę po 2 3 godziny

    Chłopie zapomnij i olej ciepłym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
    istna komuna

  • 4. Data: 2012-08-02 09:22:36
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 22:23:45 UTC+2 użytkownik napisał:
    > Witajcie
    >
    > Plan:
    >
    > - otworzyďż˝ konto Inteligo
    >
    > - aktywowaďż˝ i zaraz zastrzec kartďż˝
    >
    > Rezultat:
    >
    > Darmowe konto i wp�aty w oddzia�ach i agencjach PKOBP?

    To już lepiej chyba Pocztowy24. Darmowe wpłaty na każdej poczcie a karty nie musisz
    zamawiać

  • 5. Data: 2012-08-02 10:19:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To już lepiej chyba Pocztowy24. Darmowe wpłaty na każdej poczcie a karty
    > nie musisz zamawiać

    Tylko mnie nie bijcie:
    - a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
    zeby karta byla tylko do wplatomatow?
    :)

  • 6. Data: 2012-08-02 10:44:38
    Od: " " <b...@g...pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):
    ..
    > Tylko mnie nie bijcie:
    > - a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
    > zeby karta byla tylko do wplatomatow?
    > :)

    Nie obijam się na mieście o wpłatomaty :) A o PKO BP i pocztę owszem :)

  • 7. Data: 2012-08-02 10:47:25
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 10:19, Q pisze:

    > Tylko mnie nie bijcie:
    > - a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
    > zeby karta byla tylko do wplatomatow?
    > :)

    jak zastrzeżesz kartę to wtedy nici też z wpłatomatów

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-08-02 11:22:24
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > jak zastrzeżesz kartę to wtedy nici też z wpłatomatów

    Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?

    Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto
    we wplatomacie Multi i dzialalo.
    Cos sie zmienilo od tego czasu?

  • 9. Data: 2012-08-02 11:43:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:22, Q pisze:

    > Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?

    szczerze mówiąc to pisze tak od dupy
    bo prostu tak na logikę wydaje mi się, że jak się kartę zastrzeże to
    przestaje ona działać

    > Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto
    > we wplatomacie Multi i dzialalo.
    > Cos sie zmienilo od tego czasu?

    kurka, to ja tu czegoś nie rozumiem
    parę postów wyżej się pytasz

    W dniu 2012-08-02 10:19, Q pisze:
    > Tylko mnie nie bijcie:
    > - a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
    > zeby karta byla tylko do wplatomatow?
    > :)

    a potem piszesz, że sprawdzałeś,
    to jak sprawdzałeś to po co się pytasz???

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-08-02 11:49:11
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 11:22:24 UTC+2 użytkownik Q napisał:

    > Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?
    >

    > Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto
    >
    > we wplatomacie Multi i dzialalo.
    >
    > Cos sie zmienilo od tego czasu?

    Nic się nie zmieniło. Był zresztą wątek na grupie. Z osobistych testów wiem, że
    zastrzeżone debetówki mBanku działają z wpłatomatami bez problemu. Zarówno własnymi,
    jak i Euronetu. To samo dotyczy kart innych banków, np. zastrzeżona VE Inteligo
    działa bez problemu z wpłatomatami Euronetu, jeśli oczywiście przed zastrzeżeniem
    zarejestrujemy ją w systemie Euronet. Przypuszczam, że będą działały aż do końca
    "nominalnej" ważności karty